افتتاح نخستین سفارت استقلال طلبان کالیفرنیا در روسیه

© Flickr / Tom BensonHollywood, land of dreams
Hollywood, land of dreams - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک،در شهر یکاترینبورگ روسیه، نخستین کنسولگری سفارت "کالیفرنیا مستقل"، مستقر خواهد شد. لوئیس مارینلی رئیس جنبش استقلال آری کالیفرنیا "Yes California" در مصاحبه با خبرگزاری روسی "RT" با اعلام این خبر گفت که در حال حاضر در این شهر حضور دارد و مشغول پیدا کردن مکان مناسبی برای این محل است.

کنسولگری در ابتدا به عنوان یک مرکز فرهنگی فعالیت خواهد نمود و بازدیدکنندگان را با تاریخ ایالات متحده آشنا نموده و همچنین همکاری های توریستی و کاری میان دو کشور برقرار خواهد نمود. موضوعات کنسولی و دیپلماتیک و همچنین خدمات ویزا از سفارت، پس از همه پرسی وضعیت کالیفرنیا مشخص خواهد شد. همه پرسی کالیفرنیا قرار است توسط جدایی طلبان در سال 2017 میلادی برگزار شود.

 

به گفته ی مارینلی، با این که این مرکز فرهنگی که توسط استقلال طلبان لقب "سفارت" گرفته است هنوز نقش موثری در جمهوری مستقل نخواهد داشت ولی می تواند مردم روسیه را با میراث فرهنگی کالیفرنیا آشنا کند.

 

وی در این رابطه افزود:

 

"در ابتدا من به تنهایی فعالیت خواهم کرد و سپس چند نیروی کار از کالیفرنیا استخدام خواهم کرد. نیروهای جدید وظیفه برگزاری نمایشگاه هایی را بر عهده خواهند داشت که مردم روسیه با تاریخ این ایالت و همکاری های آن با روسیه آشنا خواهد کرد. از دیگر فعالیت ها می توان به برگزاری کلاس های ویژه و کنفرانس های مربوط به نمایش وقایع تاریخی اشاره نمود که نشان می دهد چگونه سرزمین کالیفرنیا توسط آمریکا به اسارت و تسخیر گرفته شده بوده است. از این گذشته ما با برگزاری مناظرات، تصمیم به بهبود روابط میان مردم کالیفرنیا و روسیه داریم."


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала