پوتین: حمله به کاروان امدادی شهر حلب، کار یک " گروه تروریستی" بوده است

© AFP 2023 / Omar haj kadourپوتین: حمله به کاروان امدادی شهر حلب، کار یک " گروه تروریستی" بوده است
پوتین: حمله به کاروان امدادی شهر حلب، کار یک  گروه تروریستی بوده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه اظهار نمود، روسیه می داند حمله به کاروان حامل کمک های بشر دوستانه در سوریه ، کار یک سازمان تروریستی بوده است.

پوتین در سخنرانی خود در مجمع سرمایه گذاری بانک  "و ت ب" —  "!Russia is calling" اظهار نمود: "ما همه چیز را می بینیم — اتهامات بزرگ بر علیه روسیه در تمامی جنایات و اقدامات را می بینیم. حمله به کاوران کمک های بشر دوستانه صورت گرفته است. ما نیز اطلاع داریم چه کسی به کامیون های امدادی حمله نموده است. کار یک سازمان تروریستی بوده است. ما همه چيز را می دانیم، آمریکایی ها نیز می دانند، اما آنها ترجیح می دهند که خود را به راه دیگری بزنند، و نوک اتهامات را به سوی روسیه برگردانند. این کار فایده ای ندارد".

شایان ذکر است، در عصر 20 سپتامبر، کاروان کمک های امدادی سازمان ملل بشر در منطقه شمال غربی حلب مورد حمله قرار گرفت. این کاروان شامل 31 کامیون و حامل کمک هاي امدادي برای 78 هزار آوراه جنگی بود. طبق اطلاعات کمیته بین المللی صلیب سرخ، در این حمله 18 کامیون نابود گردید، و در اين ميان بیش از 20 شهروند عادی، از جمله مدیر صلیب سرخ سوریه در منطقه "اوروم الکبری" و 8 راننده کامیون فوت نمودند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала