داعش 14 غیرنظامی را در مرکز موصل غرق کرد

© AP Photoیک داعشی در رقه مادرش را اعدام کرد
یک داعشی در رقه مادرش را اعدام کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه تروریستی-تکفیری داعش مجددا ۱۴ غیرنظامی عراقی را در مرکز موصل به شیوه غرق کردن در آب اعدام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مشرق- یک منبع محلی در استان نینوا از اقدام مجدد گروه تروریستی داعش نسبت به اعدام ۱۴ غیرنظامی به روش غرق کردن در آب در مرکز شهر موصل خبر داد.

این منبع تصریح کرد که عناصر داعش شامگاه چهارشنبه ۱۴ غیرنظامی را در منطقه الفیصلیه در مرکز شهر موصل در داخل قفسی آهنی قرار داده و به اتهام همکاری با نیروهای دولتی و پیشمرگه در آب غرق کردند.

به گفته این منبع محلی که خواست نامش فاش نشود، تروریست های داعش از عملیات اعدام غیرنظامیان مذکور که حکم آنها از سوی دادگاه موسوم به دادگاه شرعی ولایت نینوا صادر شده بود، فیلمبرداری کردند.

گروه تروریستی داعش پیش از این نیز در ماه سپتامبر گذشته ۸ غیرنظامی عراقی را به همین شیوه در منطقه الدواسه در مرکز شهر موصل اعدام کرده بود.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان کرکوک عراق روز چهارشنبه از کشته شدن سرکرده نظامی داعش در منطقه الحویجه و یک سرکرده دیگر این گروه تروریستی در پی انفجار یک بسته انفجاری در جنوب غربی این استان خبر داد.

این منبع تصریح کرد که «ابو عبد الکندی» سرکرده نظامی داعش در الحویجه و «ابومحمد» دیگر سرکرده این گروه تروریستی در این منطقه شامگاه چهارشنبه در پی انفجار بسته انفجاری که در داخل خودروی آنها قرار داشت به هلاکت رسیدند.

لازم به ذکر است که گروه تروریستی داعش همچنان بر منطقه الحویجه و بخش های الرشاد، العباسی، الزاب و الریاض که پایگاه های مهم این گروه تروریستی برای حمله به استان صلاح الدین و اطراف کرکوک بشمار می روند، سیطره دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала