سینما، بهترین ابزار برای نشان دادن غیر تروریست بودن مسلمان ها

© AFP 2023 / Mohammed Al-ShaikhA Bahraini woman takes part in an anti-government protest that marks a 1000 days since the Shiite-led uprising demanding democratic reforms in Sunni-ruled but Shiite-majority Bahrain, in the village of al-Shakhurah, west of Manama, on December 13, 2013.
A Bahraini woman takes part in an anti-government protest that marks a 1000 days since the Shiite-led uprising demanding democratic reforms in Sunni-ruled but Shiite-majority Bahrain, in the village of al-Shakhurah, west of Manama, on December 13, 2013. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر فستیوال سینمایی "سالنتو" ایتالیا "لوئیچی کامپونیلی" بر این عقیده است که سینما، بهترین ابزار برای نشان موضوع عدم توریست بودن مسلمانان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، در این رابطه گزارش داد، طی مصاحبه ای که با مدیر فستیوال سینمایی "سالنتو" ایتالیا، که به دعوت دو فیلمساز ایرانی، "عباس رافعی" و "فرید میرخانی" به ایران آمد، صورت گرفت، به ارائه دیدگاه ها درباره قضاوت های جهانی نسبت به فیلم ها و سینماگران ایرانی پرداخته شد.
آقای کامپونیلی، مدیر فستیوال که شناخت خوبی هم از سینمای ایران دارد گفت که سینماگران ایرانی باید تصویر واقعی تری از کشور ایران را با فیلم‌هایشان به جهان نشان دهند تا رسانه‌های غربی بخود اجازه ساخت این تصویر را ندهند.
وی تاکید کرد که در جشنواره‌های بزرگ انتخاب فیلم بیشتر سیاسی می باشد اما هدف اصلی فیلمساز نباید تحت تاثیر این فضا قرار گیرد بلکه باید سعی در نزدیک شدن به مردم کند.
کامپونیلی با تاکید بر اینکه سینما قدرت بزرگی را در دست دارد گفت که با ابزاری که سینما به سینماگر می دهد می توان به راحتی نشان دهید و بگویید که مسلمانان تروریست نیستند و زندگی آنها هم مانند دیگر مردم جهان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала