هیلاری کلینتون از بدل خود استفاده می کند

© REUTERS / Brian SnyderU.S. Democratic presidential candidate Hillary Clinton climbs into her van outside her daughter Chelsea's home in New York, New York, United States September 11, 2016, after Clinton left ceremonies commemorating the 15th anniversary of the September 11 attacks feeling "overheated."
U.S. Democratic presidential candidate Hillary Clinton climbs into her van outside her daughter Chelsea's home in New York, New York, United States September 11, 2016, after Clinton left ceremonies commemorating the 15th anniversary of the September 11 attacks feeling overheated. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شبکه های اجتماعی در مورد بدل یا به اصطلاح، همزاد هیلاری کلینتون بحث هایی به میان آمده است. به نوشته نشریه مترو، هنگامی که هیلاری کلینتون در مراسم بزرگداشت قربانیان حملات تروریستی 11 سپتامبر دچار حالت تهوع شد، تئوری و بحث امکان استفاده هیلاری از بدلش در شبکه های اجتماعی پیچیده است.

در طول مراسم بزرگداشت قربانیان 11 سپتامبر، حال هیلاری کلینتون بد شد. او نزدیک بود که نقش زمین شود و حتی یک لنگه از کفش خود را نیز گم کرد. سپس نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به هتل راهنمایی شد تا کمی استراحت کند. این درحالی بود که پس از گذشت دو ساعت، کلینتون در جلوی درب هتل ظاهر شد و اظهار کرد که حال خوبی دارد. کاربران شبکه های اجتماعی با مقایسه دو تصویر از کلینتون یکی در مراسم و دیگری در نزدیکی هتل، اظهار می کنند که آنها دو نفر متفاوت هستند. بحث اصلی آنها بر سر حالت بینی کلینتون بود که گویا نوک بینی هیلاری کلینتون واقعی سر بالاست اما بینی بدل او صاف است. آنها همچنین با توجه به عکس های کلینتون در هتل، اظهار می کنند کلینتون نزدیک هتل، خوش اندام تر از کلینتون واقعی است. طرفداران این تئوری توطئه آمیز تاکید می کنند که نیاز به بدل در رابطه با این موضوع است که هیلاری به شدت مریض احوال است و از بیماری جدی رنج می برد ویا حتی در آستانه مرگ قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала