نشریه وال استریت اسرار صفحه اینستاگرام رئیس جمهور چچنستان را برملا کرد

© Sputnik / Said TsarnaevГлава Чеченской Республики Рамзан Кадыров в центральной мечети имени Ахмата
Глава Чеченской Республики Рамзан Кадыров в центральной мечети имени Ахмата - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرنگار نشریه آمریکایی وال استریت "The Wall Street Journal" با بررسی صفحه اینستاگرام رئیس جمهور چچنستان "رمضان قدیروف"، آن را ابراز کنترل سیاسی نامید.

نویسنده ی این مقاله با مطالعه و بررسی دقیق اطلاعات صفحه های مجازی قدیروف در شبکه های اجتماعی، متن پست های وی را از لحاظ محتوای سیاسی و تصاویری با مضمون سیاست، مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد.

به عقیده ی این نشریه ی آمریکایی، رمضان قدیروف از صفحه ی اینستاگرام خود به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده می کند. نویسنده مقاله تاکید دارد که شبکه اجتماعی اینساگرام رهبر چچنستان، به نوعی برای ابراز علاقه به او مورد استفاده قرار می گیرد.

این نویسنده در این رابطه می گوید:

"صفحه اینستاگرام قدیروف کاملا نمایانگر این موضوع است که در حال حاضر چه کسی به او نزدیکتر است و چه کسی از وی فاصله گرفته است."

نشریه وال استریت همچنین به طرف نرم و آرام شخصیت رئیس جمهور چچنستان که این صفحه را راه اندازی کرده است، اشاره کرده است. او در صفحه خود تصاویری در کنار حیوانات قرار می دهد و در این رابطه حتی می توان به زمانی اشاره نمود که مجری تلوزیونی شبکه های آمریکایی "جان اولیور" از بینندگان خواست تا به قدیروف در پیدا کردن گربه اش کمک کنند.

این نشریه برای اینکه خوانندگان مقاله بتوانند ساده تر با صفحه های اینترنتی رئیس جمهور چچنستان در فضای مجازی آشنا شده و آن را تجسم کنند، اقدام به نوشتن جنبه های شخصیتی او در این شبکه ها نظیر  "مرد فولادی"، "جنگجو"،"ورزشکار"،"دوستار حیوانات"، "وظیفه شناس"، "بی پروا و وحشی" و "رهبر شجاع" نموده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала