روسیه به دنبال صادرات نفربرهای زرهی "تایفون" است

© Sputnik / Evgeny BiyatovБронеавтомобиль "Тайфун-К" во время показа техники в рамках подготовки к международному военно-техническому форуму "Армия-2015" в Московской области
Бронеавтомобиль Тайфун-К во время показа техники в рамках подготовки к международному военно-техническому форуму Армия-2015 в Московской области - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت های "روس آبورون اکسپورت" و "رمدیزل" روسیه برنامه ای برای بازاریابی و پیشبرد فروش نفربرهای زرهی "تایفون" به خریداران خارجی امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری "ریا نووستی" به نقل از دفتر مطبوعاتی "روس آبورون اکسپورت" ، این برنامه برای سال های 2017 و 2018 در نظر گرفته شده و آجرای آن آغاز گردیده است.
این برنامه شامل رونمایی از این خودروی زرهی در نمایشگاه های مختلف دفاعی و اقداماتی ویژه برای پیشبرد فروش است. بر اساس این برنامه، شرکت "رمدیزل" تا پایان سال 2016 نمونه جدید این نفربر را برای عرضه در بازار جهانی و با توجه به نیازها و خواست های خریداران خارجی تولید خواهد کرد.
"تایفون" خودرویی چند منظوره زرهی است که در دسته بندی MRAP یا Mine Resistant Ambush قرار دارد. این خودروی زرهی که برای حمل و نقل افراد و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد، از مانورپذیری بالا برخوردار است و از جمله می تواند از روی موانع و عوارض زمین با 920 میلیمتر برآمدگی به راحتی عبور کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала