آنتن دیوانه کننده

© Fotolia / Vladimirnenezicصربستان
صربستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صربستان با پخش امواج الکترومغناطیسی شهروندان کرواسی را دیوانه می کند.

در سایت رسمی جامعه آکادمیک خارج از کشور  کورواتی  مقاله  شخصی به نام  Zdenko Tibold منتشر شده است  که نویسنده آن ادعا می کند  که  صربستان  با  کمک  پخش  امواج الکترومغناطیسی  « شهروندان  کرواسی و بوسنی و هرزگوین را دیوانه می کند» و جوانان را  به ترک کشور تحریک کرده  و به افسردگی  شدید  عمومی دامن زده  و نفرت و  ناشکیبایی را  تحریک می کند».

 در این مقاله  آمده است  که امواج الکترومغناطیسی  بر تصمیمات دادگاه قانون اساسی  تأثیر می گذارد  و  صربستان  از فناوری EEG cloning برای برقراری کنترل  بر اذهان مردم استفاده می کند.

نویسنده این مقاله  معتقد است که صربستان  بدین ترتیب  موجب شیوع بیماری های مهلک می شود  و حتی خروج گروه های بزرگی از  ساکنان  کشور از  مناطق مشخصی را  تحریک می کند  تا  این اراضی را از  وجود ساکنان غیر صرب پاک کند.  بعلاوه صربستان  بر طبق نقشه های  نیکولا تسلا  قصد دارد  سپر  دفاعی  ایجاد کند  که هیچگونه  سلاح  هسته ای و یا بیولوژیکی  شناخته شده قادر به  نابودی آن نیست.

نیکولا آلکسیچ،  رئیس  جنبش اکولوژیکی  (شهر  « نووی ساد» در صربستان)  در مصاحبه با « سپوتنیک» اعلام نمود که بر طبق یک تئوری، آنتن « هارپ» در صربستان   وجود دارد ، اما  مقامات  حتی از نظر تئوری  نمی توانند  آن را  به سمت کشورهای  همسایه جهتگیری کنند و بدین ترتیب  موجب تأثیر روانی بر  ساکنان کرواسی بشوند.

آلکسیچ  این گفته را قبول دارد که تأثیر روانی آنتن « هارپ — HAARP» منفی  است. در عین حال، وی  به این نکته جلب توجه می کند  که تغییرات اقلیم   دیگر بشکل  طبیعی رخ نمی دهد و می توان حدس زد  که  با کمک  ابزار مشخصی بر آب و هوا تأثیر گذاشته می شود.

 جامعه آکادمیک کرواسی  در سال 1978  توسط داروساز  دراگان  حاذلر تأسیس شد  که مدتهاست در سوئیس اقامت دارد.  طرح برپایی مجسمه  Juraj Francetic  — یکی از خشن ترین فرماندهان  در زمان  کشور مستقل کرواسی طرفدار هیتلر  که هزاران نفر را در اردوگاه ها یهودیان و صرب ها شکنجه داد، یکی دیگر از ابتکارات  دراگان حاذلر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала