شکار انسان ، سرگرمی محبوب آیندگان

اشتراک
‏Mirror اطلاع داد : کارشناسان جامعه شناسی وتوریسم و سرگرمی، تصویر غم انگیزی را از آینده ای نه چندان دور ترسیم می کنند.

به عقیده ی آنها طی صد سال آینده تعقیب و شکار انسان که در فیلم های خیالی نشان داده می شود ممکن است چهره ی واقعی به خود بگیرد. بازی های خشن برای ثروتمندان و کلاس بالای جامعه مد می شود.

خبرنگاران با تکیه بر تحقیقات دانیل رایت ، استاد قدیمی گروه توریسم دانشگاه لانکاشیر مرکزی در بریتانیا این مطلب را نقل می کنند. این جامعه شناس معتقد است که تا سال 2100 اقتصاد و محیط زیست در اکثر کشورهای جهان در وضعیت اسفناکی قرار می گیرد و شکافی را بین قشر ثروتمند و فقیر جامعه ایجاد خواهد کرد.

بسیاری از کشورهای جهان سوم از ازدیاد جمعیت و عدم امکان تغذیه اکثر ساکنین خود رنج خواهد برد. این شرایط نامطلوب آغازی خواهد بود برای یک نوع ورزش و سرگرمی یعنی شکار انسان برای افراد ثروتمند کره زمین. به ساکنین کشورهای فقیر شلیک خواهند کرد ضمن آنکه چنین تمرین هایی ممکن است تنها به سرگرمی میلیاردرها و یا ابزاری برای تقویت روحیه تیمی و همکاری با شرکت های بزرگ تبدیل شود.

و اگر در سال 2100 شکار انسان مخفیانه باشد ، امتیاز نخبگان محسوب می شود و صد بعد تر دیگر شلیک به انسان فقیر به شویی برای تمامی کسانی که دوست دارند چنین وحشی گری را ببینند تبدیل خواهد شد.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала