در ژاپن کافه های « مک دونالد» در حال برگزاری مسابقه ای هستند که برنده آن « ناگتس» و سیب زمینی سرخ شده طلایی دریافت خواهد کرد. این مسابقه تا 28 ماه ژوئن ادامه خواهد داشت و هدف از اجرای آن تبلیغ دو سس جدید برای « ناگتس» هاست: با مزه پنیر و کاری میوه ای.
پرسوناژ جدید به نام « کایتو ناگتس» به سراسر کشور سفر خواهد کرد و ناگهان در مقابل مردم ظاهر خواهد شد. راهنمایی در باره محل قرار داشتن او در « تویتر» منتشر خواهد شد و برای شرکت در این مسابقه کافیست عکس پرسوناژ با علامت ویژه آپلود شود.
ناگتس طلایی 50 گرم وزن دارد و قیمت آن حدود 1500 دلار است اما به دلیل منحصربفردی این ناگتس قیمتش بیشتر خواهد شد.