دفاع هیلاری کلینتون از مرد کودک آزار در دادگاه

© Sputnik / Nikita ShokhovКандидат в президенты США от Демократической партии Хиллари Клинтон во время предвыборного ралли в городе Луисвилл штата Кентукки
Кандидат в президенты США от Демократической партии Хиллари Клинтон во время предвыборного ралли в городе Луисвилл штата Кентукки - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، در نتیجه تلاش های هیلاری کلینتون، نامزد فعلی ریاست جمهوری آمریکا مردی که به تجاوز جنسی به یک دختر 12 ساله و کتک زدن وی متهم شده بود، فقط به یک سال حبس محکوم شد.

خبرنگاران شبکه تلویزیونی آمریکایی توانستند شاهدان این رویداد سال 1975 را پیدا کنند. در ان زمان هیلاری 27 ساله به عنوان مسئول اتاق حقوقی دانشگاه آرکانزاس و وکیل مدافع، اولین پرونده کیفری خود را دریافت کرده بود.
به گفته شاهدان، هیلاری کلینتون ابتدا تلاش کرد از ایفای نقش وکیل مدافع در این پرونده ناگوار امتناع ورزد اما سپس با جرأت و حرارت دفاع از متهم 41 ساله را برعهده گرفت. در نهایت اتهام تجاوز جنسی پس گرفته شده و متهم فقط به آزار جنسی دختر نابالغ متهم شد و در حالی بود که این دختربچه پس از سفر با متهم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده بود.
علاوه بر این کلینتون در جریان تحقیقات قضایی به دختربچه دانش آموز قربانی تجاوز حمله کرده و وی را فاقد تعادل روانی و مقصر دانسته بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала