هند خواستار قطع خرید و فروش زنان در عربستان است

© AFP 2023 / Nicolas AsfouriЖенщина в бурке
Женщина в бурке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات و رسانه های گروهی ایالت آندرا پرادش هند نامه ای برای وزیر خارجه این کشور نوشته و در آن درباره رونق خرید و فروش مهاجران در عربستان سعودی و بحرین صحبت کرد.

به گزارش روزنامه ایندپندنت، پاله راگخوناتخی ردی، وزیر ارتباطات و رسانه های گروهی ایالت آندرا پرادش اعلام کرد زنان را از این ایالت و ایالت همجوار تلنگانان هند با وعده دستمزد سه برابر بیشتر از هند به کشور های عربی خلیج فارس می برند وسپس استخدام کنندگان ناپدید شده و زنان محروم از کار و مسکن با روادیدهایی که موعد آنها به سر رسیده به زندان افتاده و در شرایط وحشتناکی نگهداری می شوند. سرنوشت زنانی که به امید شوهر کردن به عربستان و بحرین می روند نیز چنین است.

زنان را پس از بررسی پرونده های آنها در دادگاه محلی می فروشند. قیمت آنها در عربستان بطور متوسط حدود 5800 دلار و در بحرین دو برابر کمتر است. طبق آمار کارشناسان اکنون حدود 20 هزار زن هندی در زندان های کشور های عربی خلیج فارس در حبس هستند.

وزیر ارتباطات و رسانه های گروهی ایالت آندرا پرادش خاطرنشان ساخت شخصا از 25 زن که در انتظار حکم دادگاه و فروش خود هستند، درخواست کمک دریافت کرده و از وزارت خارجه هند درخواست کرد زنان هموطن را آزاد کرده و به فعالیت استخدام کنندگان زنان هندی از بحرین و عربستان پایان دهد. وزارت خارجه هند قول داده سفیران این کشور در ریاض و منامه به این مسئله رسیدگی کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала