بریژیت باردو: روس ها شانس آوردند که رئیس جمهوری همچون پوتین دارند

© Photo / (с) Fondation Brigitte BardotБриджит Бардо
Бриджит Бардо - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بریژیت باردو، بازیگر، خواننده و شخصیت اجتماعی فرانسوی در مصاحبه با "اسپوتنیک فرانسه" از آزار حیوانات در برخی از شرکت های کشاورزی فرانسه، گیاهخواری و برخورد خود نسبت به روسیه صحبت کرد.

بریژیت باردو را به حق می توان یکی از درخشان ترین مدافعان حیوانات در سراسر جهان نامید. وی نگرانی خود به خاطر سرنوشت حیوانات را از سال های 60 قرن بیستم میلادی، یعنی از همان دوران جوانی ابراز کرده است. در آن زمان بریژیت باردو پس از آگاهی از رفتار خشن با حیوانات در کشتارگاه های دام نامه های متعددی به دولت فرانسه نوشته و انواع گوناگون حرکات اعتراضی را ترتیب داد.


خانم باردو می گوید:

"من رفتار با حیواناتی را که سپس آنها را می خوریم، غیر انسانی می دانم. این انزجار آور است و فکر می کنم ما با دولت فعلی متاسفانه به هیچ جایی نخواهیم رسید".


بازیگر مشهور فرانسوی ضمن صحبت درباره گیاه خواری گفت نمی توان مردم را مجبور کرد از خوردن گوشت دست بردارند و مردم باید خودشان به این تصمیم برسند. وی خاطرنشان ساخت تعدادی ازفیلسوفان معتبر ، خبرنگاران مشهور و نویسندگان موفق به گیاه خواری رو آورده و کشتن حیوانات برای تغذیه انسان ها را مورد نکوهش قرار داده اند.
هرچند بریژیت باردو بر اساس ارزش های عمیق فرانسوی تربیت شده است، می گوید دل و روحش به سوی روسیه جذب می شود.
خانم باردو می گوید:

" بدبختانه فرانسه به شدت عوض شده و من دیگر نمی توانم آنرا بشناسم. به این دلیل دل و جان من به سوی روسیه جذب می شود که من زبان،موسیقی، رقص ، خنده و اشک هایش مخصوصا روح اسلاویش را ستایش می کنم!! شما ها شانس آورده اید که رئیس جمهورخوبی همچون ولادیمیر پوتین دارید! اما در اینجا نیز باید در زمینه حمایت از حیوانات کارهای بیشتری انجام شود. به این ترتیب روی کمک روس ها در این امر حساب می کنم.

بازیگر فرانسوی به روسی گفت:

 "من شما را دوست دارم!"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала