سردار سلیمانی در منزل شهید بدرالدین حضور داشت

© AFP 2023 / Mehdi GhasemiИранский генерал Касем Сулеймани
Иранский генерал Касем Сулеймани - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سلیمانی، شهادت ذوالفقار را مصیبتی برای همه امت اسلامی خواند.

به گزارش ایلنا،‌ روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس شنبه شب گذشته با حضور در منزل شهید « سید مصطفی بدرالدین» در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی بیروت با خانواده این شهید دیدار و تاکید کرد که شهادت ذوالفقار مصیبتی برای همه امت اسلامی است.

به گزارش ایرنا، الاخبار نوشت: سردار سلیمانی ضمن تسلیت به خانواده شهید بدرالدین، خطاب به « ام عدنان» مادر ذوالفقار گفت که « ما یک فرمانده و برادر عزیز را از دست دادیم، این مصیبت، مصیبتی برای همه امت اسلامی است، خسارت از دست دادن شخصیتی مانند ذوالفقار به یک کشور و یا منطقه و یا ضاحیه جنوبی بیروت محدود نمی شود».

Qassem Soleimani, sits in a religious ceremony at a mosque in the residence of Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei in Tehran, Iran - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
دکتر سلیمانی و سردار ظریف

به نوشته الاخبار، سردار سلیمانی افزود: از خانواده مجاهدی که شهیدانی مانند حاج رضوان (شهید عماد مغنیه) و جوانی مانند جهاد(فرزند شهید مغنیه) را تقدیم کرده است، انتظار هم می رفت شهیدان بیشتری را تقدیم کند.

این روزنامه لبنانی نوشت: از زمانی دور و بعداز 40 سال جهاد و فداکاری و از خودگذشتگی، ذوالفقار از شهادت سخن می گفت و تاکید می کرد که هدف اصلی او شهادت است ، این آرزویش تحقق یافت زیرا از آغاز مقاومت منتظر آن بود.

سردار سلیمانی اظهارداشت: ما یقین داشتیم که فرماندهی مانند ذوالفقار از همان دوران جوانی و آغاز دوره مقاومت خواستار شهادت بوده است بنابراین غافلگیر کننده نبود که حیاتش به شهادت و نه مرگ در بستر ختم شد.

وی خطاب به علی پسر شهید بدرالدین تاکید کرد: شما باید در مسیر پدرت حرکت کنی و الگوئی برای همه جوانان و نسل خود باشید.

روزهای تلخ بدون پسرم – گفتگو با خانواده شهید حجت اصغری شربیانی - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
روزهای تلخ بدون پسرم – گفتگو با خانواده شهید حجت اصغری شربیانی

الاخبار افزود: سردار سلیمانی، 45 دقیقه درمنزل شهید بدرالدین بود و سپس عازم روضه الشهیدین شد و با آرامش بر سر مزار شهدا از جمله شهید عماد مغنیه و شهید ذوالفقار حاضر شد و با قرائت آیاتی از قرآن کریم به آنان ادای احترام کرد.

این روزنامه لبنانی افزود: سردار سلیمانی همچنین با خانواده معظم شهدای حاضر در روضه الشهیدین گفت وگو کرد و از مزار فرمانده شهید علی فیاض معروف به « علاء البوسنه» که در راه آزادسازی جاده خناصر — حلب در ماه فوریه گذشته به شهادت رسیده بود، سئوال کرد تا به او هم ادای احترام کند و جواب شنید که پیکر این شهید در شهرک انصار در جنوب لبنان به خاک سپرده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала