جواد آلپار -مدیر عامل شرکت «اپلاماشین» گفت: بی شک شرایط موجود و فضای کار در کشور روسیه به گونه ای است که امکان توسعه همکاریها دوجانبه و عرضه ماشین آلات شرکت ما به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی ماشینهای راهداری و شهری در ایران وجود دارد. وی در ادامه افزود، نمایشگاههای کشور ایران در خارج از کشور متاسفانه خوب و قوی برگزار نمی شود و شاید به نوعی ضعف مدیریت در شرکتهایی است که متولی سازماندهی این نمایشگاهها می شوند. محل انتخاب سالن، روز و تبلیغات حرفه ای از انتقاداتی است که به این دست نمایشگاهها وارد می گردد. سازماندهندگان بررسی تخصصی که نیازمند صرف وقت و مطالعه قبلی است را انجام نمی دهند و این مورد نیز یکی دیگر از ضعفهای نمایشگاه است.
ابراهیم درگاهی مللو- یکی از فعالان صنعت فرش ایران که از شهر اصفهان در این نمایشگاه حضور یافتند به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: طبق تحقیقاتی که انجام دادیم، بیشترین واردات فرش در روسیه از کشور ترکیه است و اغلب در این فرشها از ماده اکلیل استفاده می گردد، اما در فرشهای تولید شده توسط ایران اکلیل کاربرد چندانی ندارد و بیشتر از پلی استر استفاده می شود. وی در خصوص این نمایشگاه اضافه کرد: شرکت ما تجربه حضور در آستاراخان را داشت که بسیار هم موفقیت آمیز بود. اما نمایشگاه مسکو نتیجه مورد انتظار را نداشت، چراکه هم تبلیغات کمی صورت گرفته بود و هم در زمان نامناسب یعنی درست بعد از تعطیلات رسمی ماه می در روسیه برگزار شد که طبیعتا با توجه به اینکه وسط هفته بود، بازدید کنندگان زیادی هم نداشت.