شبه نظامیان "جبهه النصره" طی یک ساعت 60 موشک به حلب شلیک کردند

© AFP 2023 / Zein-Al-Rifai Руины старого рынка в Алеппо
Руины старого рынка в Алеппо - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبه نظامیان عضو گروه تروریستی "جبهه النصره" و دیگر گروه های جنایتکار متحد آنها طی یک ساعت 60 موشک به سوی محلات مرکزی و مسکونی شهر حلب سوریه شلیک کردند. این مطلب را یک منبع در نیروهای بسیج مردمی به خبرگزاری "ریا نووستی" اعلام کرد.

شبه نظامیان عضو گروه تروریستی "جبهه النصره" و دیگر گروه های جنایتکار متحد آنها طی یک ساعت 60 موشک به سوی محلات مرکزی و مسکونی شهر حلب سوریه شلیک کردند. این مطلب را یک منبع در نیروهای بسیج مردمی به خبرگزاری "ریا نووستی"  اعلام کرد.

این منبع گفت:" خیابان های  تشرین، مساکن، السبیل و النیل بیشتر از دیگر محلات آسیب دیدند. نه نفر از افراد غیر نظامی کشته و 45 نفر زخمی شدند".

منبع خاطرنشان کرد تروریست ها حمله به محلات مسیحی نشین را آغاز کرده و محلات بنی زید، کفر حمرا و بوستان الباشا را گلوله باران می کنند.

روز دوشنبه تروریست ها تلاش کردند در غرب و شمال غربی حلب به پیشروی پرداخته و به مواضع ارتش و نیروهای بسیج مردمی حمله کنند اما نیرویهای دولتی این حملات را خنثی کردند. حملات خمپاره ای و موشکی  به شهر حلب بیش از یک هفته است که ادامه داردو تا به حال بیش از صد غیرنظامی در این شهر کشته شده اند.  

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала