تبادل عکس و ویدئو در فیس بوک

© Sputnik / Natalia Seliverstovaفیس بوک
فیس بوک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عدم آپلود عکس « فیس بوک» را نگران کرده است.

شرکت Facebook Inc.طراحی  نرم افزار ویژه ای برای  تبادل عکس و ویدئو را آغاز کرده است  که شباهت زیادی به  « Snapchat   و یا    Periscope» خواهد داشت.  نشریه «وال استریت ژورنال» به نقل از  منبع خود در شرکت مذکور این خبر را گزارش داد.

 در شرکت ، به دلیل کاهش  حجم« کانتنت»  کاربران  به فکر طراحی این نرم افزار افتادند.  این واقعیت که  خیلی ها روزانه از  شبکه های اجتماعی استفاده می کنند  اما  بندرت  عکس های جدید در  صفحه خود  آپلود می کنند  باعث نگرانی شرکت شده است. انتظار می ورد که نرم افزار جدید  انگیزه ای برای کاربران باشد  تا « کانتنت» های  جدیدی  باز کنند و به تبادل عکس و ویدئو بپردازند.

هنوز در باره گزینه نهایی گزارش نشده است.  احتمالا نرم افزار جدید  مانند  نرم افزار موبایل  Snapchat خواهد بود و طی 1 تا 10 ثانیه  عکس و یا ویدئو روی صفحه ظاهر خواهد شد و در سرور  آن حفظ خواهد شد.

در گزینه دوم  محصول جدید « فیس بوک»  برای  ارسال چند ویدئو  بطور همزمان بطور مستقیم  مانند  Periscope در نظر گرفته شده است.فعلا این طرح در مراحل اولیه طراحی قرار دارد و ممکن است پس از  بحث در « فیس بوک»  از ایده نرم افزار  ویژه برای تبادل  عکس و ویدئو  بگذرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала