پارلمان بحرین علیه «ایران» و «حزب الله» اعلان جنگ کرد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر Рабочая поездка заместителя председателя правительства РФ Д.Рогозина в Иран
Рабочая поездка заместителя председателя правительства РФ Д.Рогозина в Иран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای مدعی شد که به دلیل انجام اقدامات تروریستی از سوی ایران و حزب الله و مداخله های ایران در این کشور، علیه ایران و حزب الله اعلان جنگ می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الأیام، پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از بیانیه وزارت دفاع این کشور در خصوص آمادگی برای حمایت از وزارت کشور و دیگر دستگاه امنیتی در مبارزه با تروریسم که مأموران پلیس را هدف قرار می دهد، به صورت کامل حمایت می کند.

بر اساس این گزارش در بیانیه پارلمان بحرین تصریح شده است مجلس از تمامی اقدامات در راستای امنیت و ثبات در کشور بحرین به صورت خاص و کشورهای خلیج فارس به صورت عام در مبارزه با خشونت و افراطی گرایی به همراه تروریسم که به مراحل خطرناکی رسیده است، حمایت می کند.

همچنین در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اقداماتی که برای مبارزه با تروریسم تاکنون صورت گرفته متناسب با حجم حملات تروریستی طی دوره اخیر نبوده است و باید اقدامات قاطعانه ای برای مبارزه با آن در دستور کار قرار گیرد.

پارلمان بحرین همچنین حادثه تروریستی را که در روستای «کرباباد» به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن یک مامور امنیتی بحرین گردید، محکوم کرد.

در این بیانیه پارلمان بحرین مدعی شده است که ایران و گروه های تابع آن به خصوص گروه تروریستی حزب الله! باید تمامی اقدامات خود در برابر کشورهای عرب و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را متوقف کنند و همچنین مداخله های خود در امور داخلی بحرین را پایان دهند.

به علاوه اینکه پارلمان بحرین در پایان این بیانیه علیه «ایران» و «حزب الله» اعلان جنگ کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала