دوستی دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین بعد از پیروزی در انتخابات

© REUTERS / Brian SnyderUS Republican presidential candidate Donald Trump takes the stage at a campaign rally in Windham, New Hampshire, January 11, 2016.
US Republican presidential candidate Donald Trump takes the stage at a campaign rally in Windham, New Hampshire, January 11, 2016. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ میلیاردر امریکایی و نامزد حزب جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا یک بار دیگر اعلام کرد که در صورت احراز کرسی ریاست جمهوری با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه ارتباطات دوستانه برقرار خواهد کرد.

وی گفت که همچون سابق رهبر روسیه را می ستاید. واشنگتن پست به نقل از ترامپ می نویسد: «من قبلا هم گفته ام که فکر می کنم می توانم به پوتین کنار بیایم. اما شما نمی دانید که واقعیت چیست. فقط یک احمق می تواند با اطمینان بگوید که من احساس می کنم می توانم با پوتین کنار بیایم».

 ترامپ ضمن صحبت از امنیت هسته ای اعتراف کرد که از پیشنهادات طرح شده برای منهدم ساختن سلاح هسته ای استقبال میکند. با این حال به اعتقاد ترامپ این مساله در شرایط حاضر ممکن نیست. وی می گوید: «من مایل هستم دنیای بدون سلاح اتمی را ببینم».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала