همسر سابق سرکرده داعش می خواهد به اروپا برود

© AFP 2023 / Nicolas AsfouriЖенщина в бурке
Женщина в бурке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساجا الدولیمی، همسر سابق ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) اعلام کرد خواهان رفتن به اروپا به همراه دخترش است.

به گزارش سی ان ان، ساجا الدولیمی 28 ساله در مصاحبه با شبکه تلویزیونی Expressen TV خاطرنشان کرد:" من می خواهم در یکی از کشور های اروپایی زندگی کنم و فرزندان من در آنجا زندگی و تحصیل کنند. حتی اگر مادرشان همسر ابوبکر البغدادی باشد، مگر فرزندم در این مقصر است؟".
ساجا الدولیمی اظهار داشت در سال 2008 با سرکرده داعش ازدواج کرده و سپس از وی جدا شده و اکنون هیچ ارتباطی با تروریسم ندارد.
همسر سابق ابوبکر البغدادی در این مصاحبه درباره زندگی با وی صحبت کرد. وی گفت در زمان خود با یک مرد معمولی و خانواده دوست ازدواج کرده و اینکه سپس شوهرش سرکردگی یکی از خطرناک ترین گروه های تروریستی جهان را بر عهده گرفت، برایش معما است.
ساجا الدولیمی فقط سه ماه با البغدادی زندگی کرد اما با این حال یکی از مشهورترین همسران وی محسوب می شود. وی که در زمان خود دارای نفوذ زیادی در بین جهادیان بود، زنان سراسر جهان را به پیوستن به داعش فرا خوانده و قول داد آنها شوهران وفادار و زندگی شایسته ای را داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала