مقام روسی: کریمه و سواستوپول برای همیشه به ترکیب روسیه بازگشته اند

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر Russian regions. Crimea
Russian regions. Crimea - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی ناریشکین، رئیس دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه ضمن گشایش نشست عمومی این مجلس دومین سالگرد پیوستن مجدد کریمه به روسیه طبق نتایج همه پرسی سال 2014 را به نمایندگان و تمام مردم روسیه تبریک گفت.

سرگئی ناریشکین ابراز اطمینان کرد که تمام کسانی که اندکی با تاریخ روسیه آشنا هستند، از همان اول بی معنا بودن تحریم های ضد روسی را درک می کردند. آمریکا و متحدانش با دنبال کردن سیاست ضد روسی تلاش می کنند اصول ضد دموکراتیک و غیرانسانی را در حقوق بین المللی پا برجا سازند. اما نه تحریم ها و نه دسایس و تحریکات از جانب کییف اوضاع را تغییر نداده و کریمه و سواستوپول برای همیشه به ترکیب روسیه بازگشته اند. دوما طی دوسال کار عظیمی را برای پیوستن آنها به فضای حقوقی روسیه انجام داده است.

Граффити о воссоединении Крыма и России в Москве - اسپوتنیک ایران
یک سوم اروپائیان و امریکایی ها کریمه را بخشی از روسیه می دانند
سرگئی ژلزنیاک، معاون دوما معتقد است کریمه طی دوسال در ترکیب روسیه با تحولات بنیادی روبرو شده است. حقوق بازنشستگی در این شبه جزیره دو برابر شده و دیگر پرداخت های اجتماعی بطور محسوس بالا رفته است. کار احداث پل کریمه با شدت تمام جریان دارد. خود کفایی کریمه در زمینه انرژی رو به افزایش است و نرخ بیکاری کاهش می یابد.
سرگئی ژلزنیاک افزود در این شرایط تلاش های مقامات اوکراین برای اونمود کردن اینکه دو میلیون تبعه روسیه در کریمه در اشغال به سر می برند، بسیار بیهوده به نظر می رسد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала