انیمشین روسی در چین

© Photo / Rome Animation & Film Studioانیمیشن «تعطیلات مرغابی های وحشی»
انیمیشن «تعطیلات مرغابی های وحشی» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داستان انیمیشن درباره «تعطیلات مرغابی های وحشی» در چین است.

 فیلم انیمیشن روسی « تعطیلات مرغابی های وحشی» بلافاصله در 15000 سینمای چین روی پرده می رود. بدین ترتیب این انیمیشن را در یک از هر دو سینمای  کشور چین نشان خواهند داد.  روبن آتویان  تهیه کننده این فیلم در مصاحبه با رادیو « سپوتنیک»  در این خصوص گفت: « این یک  مورد بیسابقه برای  انیمیشن  ساخت روسیه و  هر نوع پروژه انیمیشنی دیگر جهان است. در مقایسه، فیلم درام  « استالینگراد»  ساخت فدور بوندارچوک  در 7000 سینمای چین نشان داده شد.  دو سال پیش این فیلم رکورد برقرار کرد».

داستان انیمیشن «  تعطیلات مرغابی های وحشی»  در باره آن است  که دسته  مرغابی های وحشی که از روسیه پرواز کردند  در راه رسیدن به هاوایی  گم  شدند  و در جزیره چینی فرود  آمدند.  مرغابی های محلی اصلا از  دیدن مهمانان  ناخوانده خوششان نیامد  و اختلاف بروز کرد.  اما قبل از شروع درگیری بین مرغابی ها،  سرو کله جادوگر  ظالمی در جزیره پیدا شد.

کارتون های روسی که جهان را تحت تاثیر قرار داده اند - اسپوتنیک ایران
کارتون های روسی که جهان را تحت تاثیر قرار داده اند
—   ماجرای این فیلم در چین در یک محل بسیار خوش منظره اتفاق می افتد.  مرغابی های چینی  یکی از پرسوناژ های اصلی این انیمیشن هستند.  ما سعی کردیم  این انیمیشن در  سطح عالی ساخته شود و تمام فناوری  ساخت آن  در استودیوی  مسکو  مهیا شده و متخصصان  خارجی در ساخت آن دخالتی نداشته اند.  ما می خواستیم  ثابت کنیم که کیفیت انیمیشن های  روسی دست کمی از  نوع غربی ندارد.  شرکای چینی در این  رابطه از ما حمایت کردند که  نمایش آن در اکثر سینماهای چین گواه این امر است.  معمولا  فیلم های  بزرگ ساخت داخل در چنین تعداد زیاد سینماها نمایش داده می شود».

 هم اکنون انیمیشن « تعطیلات مرغابی های وحشی» به زبان چینی دوبله می شود.  این انیمیشن را می توان  تابستان در سینماهای روسیه تماشا کرد.  کره جنوبی، آمریکا  و چک  حق نمایش آن را خریداری کرده اند و مذاکراتی با آلمان جریان دارد.

 سال 2017-2016 تحت عنوان  رسانه های روسیه و چین  برگزار می شود که تقریبا 200 برنامه  طی دو سال پیاده خواهند شد:  مسافرت متقابل خبرنگاران به دو کشور، اجرای طرحهای مشترک در عرصه محصولات سینمایی و  تبادل برنامه های تلویزیونی… نقش مهمی به  همکاری در  رشته سینما  اعطا شده است  که فیلم هایی برای بزرگسالان و  انیمیشن و فیلم هایی برای کودکان را در بر می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала