گزارش و تحلیل

معلمه باباقولوا: او در دبیرستان یک دختر معمولی بود

© Sputnik / Grigoriy SisoevНяня, обвиняемая в убийстве 4-летней девочки, в зале Пресненского суда Москвы
Няня, обвиняемая в убийстве 4-летней девочки, в зале Пресненского суда Москвы - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سمرقند شهر بومی گلچهره باباقولوا، زنی که یک دختر بچه را در مسکو کشت، خبر ها در باره این حادثه را با دقت دنبال می‌کنند و از آن شوکه شدند. به گفته معلمه ای که گلچهره را می آموخت وی یک دختر معمولی بود و با همسالان خود فرقی نداشت.

این معلمه که خواهش کرد اسم او افشا نشود در مصاحبه با اسپوتنیک اعلام کرد که «نمی تواند بگوید که گلچهره با همسالان خود فرق خاصی داشت بود. خوب درس می‌خواند و از خانواده شرافتمند بود. آن‌ها افراد خوبی بودند. گلچهره هم مانند بسیاری دختر های محلی زود ازدواج کرد.

Woman with head - اسپوتنیک ایران
یک زن محجبه با کودکی بدون سر در مسکو بازداشت شد (ویدیو)
روز پنج‌شنبه معلوم شد که در ازبکستان پسر ارشد باباقولوا دستگیر شد. یک منبع در اداره وزارت کشور در سمرقند گفت که اطلاعات حاصله از بازپرسی پسر ارشد و شوهر اول گلچهره باباقولوا به تاشکند رسانده شد ولی بعید است که این اطلاعات بتواند علل این حادثه فاجعه بار را روشن کند.

خبر نگار اسپوتنیک در خیابان‌های مسکو معلوم کرد که اهالی پایتخت روسیه با دقت گزارش ها و خبر ها در باره جنایت گلچهره باباقولوا را دنبال می‌کنند که سر دختر 4 ساله را قطع کرد.

در ازبکستان نیز همه از این حادثه شوکه شده و نگران آن اند که سمرقند خبرساز شده ولی نه به خاطر مهمانوازی معمولی آن بلکه به این خاطر که سمرقند شهر بومی یک زن قاتل شد. عابران گفتند که «اینک بخاطر یک زن روانی به کل ازبکستان داغ ننگ زده می شود».

بسیاری از آن‌ها در فکر خویشاوندان خود هستند که در روسیه کار می‌کنند و حالا می‌توانند قربانی تجاوزات ملی گرایان شوند.

زن پرستار بجه که سر کودک را برید، مبتلا به روان گسیختگی بود - اسپوتنیک ایران
زن پرستار بچه که سر کودک را برید، مبتلا به روان گسیختگی بود
29 فوریه قتل بی رحمانه یک دختر در شمال غرب مسکو رخ داد. گلچهره باباقولوا که پرستار در یکی از خانواده‌ها بود دختر 4 ساله پرورده خود را کشت، آپارتمان را آتش زد و صحنه را ترک کرد. این زن قبل از دستگیری در شهر رفتار غیر عادی داشت و سعی کرد پلیس ها را تهدید کند.

دوم ماه مارس دادگاه منطقه ای مسکو تصمیم زندانی بودن این زن قاتل را تا 29 آوریل اتخاذ کرد. قرار است این زن مورد آنالیز روانی قرار گیرد. در حال حاضر بازپرسان دارند اطلاعات در باره تماس ها آن زن با همدستان و تحریک گران این قتل را مطالعه می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала