برگزاری همایش همکاری روسیه و اعراب در مسکو در روز 26 فوریه

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federationتفسیر خانم ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه در رابطه با حمله هوایی آمریکا به بیمارستانی در شهر کندز افغانستان
تفسیر خانم ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه  در رابطه با حمله هوایی آمریکا به بیمارستانی در شهر کندز افغانستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سومین همایش همکاری روسیه و اعراب در مسکو در روز 26 فوریه در مسکو برگزار خواهد شد و انتظار می رود وزیران امور خارجه امارت عربی متحده، اردن، بحرین، مصر و دبیر کل اتحادیه عرب در آن شرکت کنند.

ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت همایش همایش همکاری روسیه و اعراب در سطح وزیران خارجه مطابق با یادداشت امضا شده در دسامبر سال 2009 برگزارمی شود و انتظار می رود وزیران امور خارجه امارت عربی متحده، اردن و بحرین (باصطلاح ترویکا شورای اتحادیه عرب)، مصر، رئیس فعلی اتحادیه عرب و همچنین دبیر کل اتحادیه عرب در آن شرکت کنند.
خانم زاخاروا افزود:" همچنین وزیران امور خارجه لبنان ، سودان، یمن و عمان برای شرکت در این همایش ابراز تمایل کرده اند. در چارچوب همایش در نظر است درباره اوضاع در خاور نزدیک و شمال آفریقا در راستای رفع اوضاع به شدت بحرانی در آنجا، تبادل نظر عمیق و همه جانبه ای صورت بگیرد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала