انتشار بروشوری در روسیه با عنوان "چگونه فهمید که داعش دارد تو را استخدام می کند؟"

© REUTERS / Dado RuvicA man types on a keyboard in front of a computer screen on which an Islamic State flag is displayed, in this picture illustration taken in Zenica, Bosnia and Herzegovina, February 6, 2016
A man types on a keyboard in front of a computer screen on which an Islamic State flag is displayed, in this picture illustration taken in Zenica, Bosnia and Herzegovina, February 6, 2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در منطقه اورال روسیه بروشوری را منتشر کردند که در شناخت استخدام کنندگان گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) کمک می کند.

اداره سیاست اطلاع رسانی حکومت منطقه روز جمعه اعلام کرد بروشور"چگونه فهمید که داعش دارد تو را استخدام می کند؟" در تیراژ اول در 200 هزارنسخه منتشر شده و در نظر است در آینده در همه جا توزیع شود.
در اطلاعیه منتشره گفته می شود:" این بروشور روشنگرانه به سوالاتی در اینباره که کدام گروه های شهروندان برای استخدام آسیب پذیر هستند و چه فناوری هایی برای استخدام وجود دارند و چگونه باید با آنها مقابله شود، پاسخ می دهد".
در بروشور منتشره همچنین تجارب نهاد های انتظامی در اینباره ذکر شده که اگر به نظر شخص دارند برای استخدام وی تلاش می شود، به کجا باید مراجعه کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала