نمایش فیلم مستند در باره همسر مخفی پادشاه عربستان در بریتانیا

© Photo / commons.wikimedia.orgFahd bin Abdul Aziz
Fahd bin Abdul Aziz - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش منابع خبری، فیلم مستند جدیدی درباره زندگی شخصی فحد بن عبدالعزیز السعود پادشاه مرحوم عربستان سعودی در بریتانیا ساخته شده است. فحد به مدت 23 سال در عربستان حکومت کرد. در این فیلم نشان می دهد که چطور پادشاه عربستان در بازی های هیجان انگیز ایفای نقش می کند و از داروهای ممنوعه استفاده می کند.

جزییات زندگی او را جنت حرب بازیگر اصلی این فیلم آشکار می کند. این بازیگر خانم می گوید که با فحد عقد ازدواج محرمانه داشته. وی در یک خانواده مسیحی فلسطینی در سال 1968 متولد شده و برای ازدواج به پادشاه عربستان به اسلام روی آورده است.
حرب می گوید: «در دو سال اول زندگی مشترک همه چیز بسیار عالی بود. اما سال سوم اتفاقات بد شروع شد. تمام اطرافیان فحد و حتی برادرانش راجع به ما صحبت می کردند. او در ادامه می گوید: «من را به کشورم بازگرداندند. خویشان او برای گرفتن جای فحد آماده بودند و نمی خواستند شخص دیگری از یک خانواده مسیحی فلسطینی وارث تاج و تخت شود. به همین خاطر بدون اطلاع فحد من را از کشور خارج کردند.»
همسر فلسطینی فحد به دادگاه شکایت می کند و خواستار اجرای قراردادی می شود که بین آنها بوده. دادگاه او را برنده اعلام می کند و پادشاه مرحوم را وادار به پراخت 12 میلیون پوند می کنند.
پرس حق داشت تا آخر ماه مارس درخواست رسیدگی مجدد کند. اما موارد زیادی دیده شده که شهروندان عربستان سعودی به راحتی سیستم حقوقی بریتانیا را دور می زنند.
به این ترتیب، شیخ ولید جوفالی مصونیت سیاسی پیدا کرده و از خود محافظت می کند. دول کوچک در جزایر قاهره او را نماینده دایم در یکی از دفاتر سازمان ملل معرفی کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала