انیمیشن روسی ماشا و خرس

© Photo / Animaccord, 2009کادری از انیمیشن ماشا و خرس
کادری از انیمیشن ماشا و خرس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماشا بعلاوه کاشا (شیر برنج) مساوی است با میلیارد بازبینی در « یو تیوب».

فیلم کارتون « ماشا و خرس»  فقط کارتون محبوب بچه های  روسیه نیست.  بینندگان  تلویزیون در 30 کشور جهان  در تمام قاره ها با این کارتون آشنا هستند.  ایتالیایی ها خودشان این  انیمیشن را در اینترنت پیدا کردند و  خواهان نمایش  رسمی آن  در شبکه های مرکزی  با دوبله کامل آن شدند. انیمیشن «ماشا و خرس»  با بیش از 5 و نیم میلیارد بازبینی رکورد برجا گذاشته است. آخرین سری این فیلم کارتون  بیش از یک میلیارد  بار تماشا شده است. گزینه  جدید  این فیلم کارتون  یک فیلم محبوب در بین بچه ها و بزرگسالان شد.  فرمول موفقیت  خیلی ساده است:  ماشا بعلاوه کاشا (شیر برنج) مساوی است با میلیارد بازبینی در « یو تیوب».  سری اشتهاآور  در باره «کاشا»  با توجه به تفاسیر  درج شده به زبان های انگلیسی، عربی  و چینی به مذاق  کل جهان خوش آمده است: هم اکنون «ماشا و خرس»  محبوب ترین انیمشین  روسی زبان در جهان است.

تمام سریال های کارتون بطور کلی  6 میلیارد  بار تماشا شده اند  که رکورد جهانی است. معلوم نیست ه آیا  طراحان  این سریال  با پیاده کردن ایده خود در باره  همزیستی ماشای سه ساله شیطان و  خرس فوق العاده صبور، انتظار چنین موفقیتی را داشتند.

آنها که کار روی این انیمیشن را با ساخت دو سری آغاز کردند.  حالا  11 سری در سال  برای پخش آماده می شود.

خانه خرس برای ماشا با موش کشیده می شود.  تقریبا شش ماه از سناریو  تا صحنه  های آماده طول می کشد.  این دنیای کودکان  برای همه قابل درک است، زیرا  بچه ها  درست مثل ماشا شیطنت و شوخی می کنند  و با مامان یا بابا خرس سعی می کنند کنار بیایند.

ناتالیا مالگینا  کارگردان — انیمیشن ساز در این خصوص گفت: « این فیلم تقریبا بی کلام است. قهرمان اصلی — خرس —  تقریبا حرف نمی زند. این فیلم را می توان فیلم پانتومیم نامید.  از اینرو برای  همه قابل فهم است و مانع زبانی ایجاد نمی کند».

در ایتالیا این کارتون را  در سه سری  سه بار در روز  نشان می دهند. ماشا و خرس  مدتهاست که از حالت قهرمانان  ملی روسی خارج شده اند.

 فرانسوی ها اولین  خارجیانی بودند که حق پخش این کارتون را در سال 2012 میلادی خریدند.  اکنون انواع  انگلیسی، پرتغالی، اسپانیولی  و آلمانی کارتون « ماشا و خرس» نیز وجود دارد.  بچه های  عربی عاشق ماشای روسری دار هستند.

دمیتری لوویکو تهیه کننده انیمیشن « ماشا و خرس» گفت: « در اندونزی  98 درصد بچه ها  « ماشای» روسی را می شناسند.  زیرا دو سال است که دو شبکه تلویزیونی، این کارتون را  نشان می دهد».

آمریکا  نیز حق  نمایش این کارتون را خریداری کرده است.  در آنجا ماشا را « پدیده روسی» نامیدند.  در آمریکا و کانادا  انیمیشن «ماشا و خرس»  در فهرست 10 بهترین  فیلم  کارتون جا دارد و به نوشته  مجله آمریکایی  ویژهانیمیشن ها،  همراه  کارتون های « میکی مائوس و تام و اند جری» سوژه کلاسیک خواهد شد.  بهر حال، آینده بزرگی در انتظار  ماشای کوچولوست: فصل سوم این انیمیشن برای پخش آماده شده است- « مهمان قصه ها» برای سال نو  و کادرهای دیگری که هم اکنون می توان آنها را تماشا کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала