پیام تبریک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Vladimir Putin gives New Year's address
Vladimir Putin gives New Year's address - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سال نوی میلادی را به شهروندان کشور تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک ولادیمیر پوتین چنین است:
شهروندان محترم روسیه! دوستان عزیز!
ما پس از چند دقیقه از سال نوی 2016 استقبال خواهیم کرد. این لحظه معجزه وار بین گذشته و آینده که از کودکی برایمان آشناست نزدیک می شود. ما با شادی ، امید و هیجان در انتظار آن بوده و به بهترین و درخشان ترین آرزو ها باور داریم.
این جشن را بطور سنتی در بین خانواده و به همراه نزدیک ترین دوستان برگزار می کنیم. البته همه توفیق استقبال از سال نو با خویشاوندان خود را پیدا نمی کنند. باید در بیمارستان و در تولیدات کار کرده، وظایف نظامی و شغلی خود را اجرا کرده ، از مرزها حراست کرده  و برای تامین امنیت در زمین، دریا و هوا در حال کشیک و نگهبانی دائمی بود.
ما از تمام کسانی که روز و شب و در روزهای عادی و جشن همواره در محل کار و خدمت خود هستند، سپاسگزاریم. امروز بسیار مایل هستم از نظامیان ما که با تروریسم بین المللی مبارزه کرده و در مرزهای دور با نشان دادن اراده، قاطعیت و شخصیت و خصلت مستحکم خود از منافع ملی روسیه دفاع می کنند، تبریک بگویم. این  صفات در همه جا، همواره و در هر کاری برای ما لازم هستند.
موفقیت کشور ما وابسته به کار ثمر بخش و دستاورد های هر کدام از ما است. اهداف یکسان و خواست مفید بودن برای وطن و احساس مسئولیت در برابر سرنوشت آن، ما را باهم متحد می سازد.
ما در سال رو به پایان 2015 میلادی 70 مین سالگرد پیروزی در جنگ کبیر میهنی را برگزار کردیم. تاریخ ما، تجارب پدران و پدر بزرگان ما ، وحدت آنها در دوران دشوار و نیروی معنوی آنها نمونه و سرمشق بزرگی برای ماست. آنها در دادن پاسخ شایسته به چالش های معاصر به ما کمک کرده و خواهند کرد.
دوستان عزیز! ما مخصوصا اکنون، در شب سال نو  با شدت تمام احساس می کنیم که نزدیکان ما چقدر برایمان عزیز هستند و اینکه همه چیز در زندگی آنها خوب باشد، همه آنها سالم باشند، والدین مورد مواظبت و توجه باشند و تمام چیزهای نیکی که به ما آموخته اند و می آموزند، به آنها برگردانده شود، چقدر مهم است.
خدا کند فرزندان ما با هوش و پر تحرک به بار بیایند و عشق و دلسوزی ، سخاوت معنوی و رحم دلی و شفقت تکیه گاه ما در امور روزمره باشند.
تا فرا رسیدن سال نو  چند ثانیه باقی مانده است. بیائید برای یکدیگر آرزوی موفقیت، شادی و خوشبختی کرده ، از همدیگر به خاطر درک و حمایت ، همبستگی و مهربانی سپاسگزاری نموده و جام های خود را به خاطر شکوفایی و سعادت روسیه بالا ببریم. 
عیدتان مبارک باد! سال نوی 2016 مبارک باد!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала