سردار حسین اشتری: آذربایجانی ها از متشخص ترین و با فرهنگ ترین مردمان ایران زمین هستند

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoسردار حسین اشتری: آذربایجانی ها از متشخص ترین و با فرهنگ ترین مردمان ایران زمین هستند
سردار حسین اشتری: آذربایجانی ها از متشخص ترین و با فرهنگ ترین مردمان ایران زمین هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار حسین اشتری امروز در نشست خبری در تبریز با قدردانی از برخورد قاطع رسانه ملی با عوامل فیتیله افزود : آذربایجانی ها از متشخص ترین و با فرهنگ ترین مردمان ایران زمین هستند و همیشه در حوادث مختلف با هوشیاری حرکت کرده اند و این بار هم با بصیرت ، توطئه قوم گراها را که خارج از کشور هدایت می شد خنثی کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وی با محکوم کردن توهین اخیر برنامه فیتیله به آذری زبانها گفت: خوشبختانه اکثر شرکت‌کنندگان در تجمعات اخیر تبریز همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند و به موقع صف خود را از افراد سودجو و فرصت‌طلب جدا کنند.
فرمانده ناجا تصریح کرد: مردم تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان با ادامه دادن همین روند ، بدخواهان و دشمنان را مایوس کنند.
سردار اشتری درباره وضعیت امنیتی مرزها هم گفت: با هماهنگی بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش ایجاد شده ، مرزهای کشور از امنیت کافی و مناسبی برخوردار هست و تا کنون حرکت ضدانقلاب را در این مناطق بی پاسخ نگذاشته ایم.
وی افزایش میزان کمک مالی دولت را به نیرو های مسلح خواستار شد و گفت:اگر دولت به نیروهای مسلح کمک بیشتری کند انسداد فیزیکی مرزها با بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی در حد عالی انجام خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه مشترک بین پنج کشور جمهوری اسلامی ایران، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و روسیه، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نمی‌توان منتظر تصمیمات سازمان‌های بین‌المللی و فرامنطقه‌ای بود.
وی افزود: در این رابطه تفاهم‌نامه همکاری مهمی امضا شده تا عملیات‌های مشترک و همزمانی برای جلوگیری از ورود و توزیع موادمخدر در کشورهای همسایه اجرا شود.
به گفته سردار حسین اشتری در مبارزه با قاچاق کالا هم سهم هر دستگاهی مشخص شده و زیرساخت‌ها و دستگاه‌های کنترلی نیروی انتظامی در مقابله با این معضل ، امسال تقویت می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی هدف از افزایش سالانه جریمه های تخلفات رانندگی را الزام مردم به رعایت نظم و حفظ آرامش و جان آنها دانست و از دولت و مجلس خواست با توجه به افزایش تورم ، میزان این جریمه ها را افزایش دهند.
وی همچنین وضعیت امنیتی آذربایجان‌ شرقی را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امسال در این استان میزان ارتکاب به جرائم 6 درصد کاهش و کشفیات مواد مخدر 40 درصد افزایش یافته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала