دونالد ترامپ نمی فهمد که چگونه می توان از عملیات روسیه در سوریه حمایت نکرد

© REUTERS / Brendan McDermidدونالد ترامپ نمی فهمد که چگونه می توان از عملیات روسیه در سوریه حمایت نکرد
دونالد ترامپ نمی فهمد که چگونه می توان از عملیات روسیه در سوریه حمایت نکرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، نامزد میلیاردر ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب جمهوری خواه از عملیات روسیه در سوریه حمایت می کند و نمی فهمد که چگونه می توان از عقیده دیگری در این زمینه پیروی کرد.

ترامپ روز سه شنبه در بحث های تلویزیونی سیاستمداران جمهوری خواه شرکت کننده در مبارزات انتخاباتی اظهار داشت:" اگر پوتین بخواهد داعش را نابود کند، من از این صد درصد پشتیبانی می کنم و نمی فهمم که کسانی بتوانند مخالف این باشند".
نامزد میلیاردر ریاست جمهوری آمریکا همچنین خاطرنشان ساخت واشینگتن دقیقا نمی داند که اپوزیسیون سوریه متشکل از کدام نیروها است اما از آن حمایت می کند. ترامپ ضمن صحبت از اپوزیسیون سوریه گفت:" من از اسد خوشم نمی آید اما ما نمی دانیم که آنها چه کسانی هستند، چگونه رفتار می کنند و نماینده چه کسانی هستند. ممکن است آنها به مراتب بدتر از اسد باشند. لیبی و عراق را ببینید. پس از اینکه دو تریلیون دلار خرج کردیم، اکنون چه هرج و مرجی در آنجا حکمفرما است."
روسیه از روز 30 سپتامبر بمباران دقیق مواضع داعش در سوریه را آغاز کرد. در این عملیات از جنگنده های سوخوـ 25 و بمب افکن های سوخوـ 24 ام و سوخوـ34 و جنگنده های سوخوـ30 اس ام استفاده می شود.
طبق آخرین اطلاعات، نیروی هوایی روسیه از زمان آغاز عملیات صدها موضع و تاسیسات متعلق به تروریست ها از جمله مقرهای فرماندهی، اردوگاه های آموزشی و انبار های مهمات آنها را بمبارن کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала