پوتین در اوج محبوبیت

© Sputnik / Sergei Guneevپوتین در اوج محبوبیت
پوتین در اوج محبوبیت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محبوبیت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جامعه به بالاترین سطح خود در طول تاریخ رسیده است. بر اساس نظر سنجی مرکز مطالعه افکارعمومی روسیه ، 89.9 درصد مردم کشور فعالیت رئیس جمهور خود را تائید می کنند.

دنیس وولکوف، جامعه شناس مرکز جامعه شناسی روسی "لوادا سنتر" در مصاحبه با شبکه آلمانی DW اعلام کرد چنین سطح بالای محبوبیت در رابطه با عملیات جنگی روسیه در سوریه و پیوستن شبه جزیره کریمه به روسیه است.
دنیس وولکوف گفت:" اگر به دینامیک محبوبیت پوتین بنگریم، می بینیم که وقتی وی به قدرت رسیده و جنگ دوم در چچن شروع شد، میزان محبوبیتش طی دو ماه از 30 به 85 درصد رسید. سه بار از چهار بار اوج گیری محبوبیت پوتین در سالهای 199، 2008 و 2014 در شرایط درگیری های سیاسی خارجی، جنگ ها ، عملیات تروریستی و غیره بود. روند بسیج مردم در اطراف پرچم جریان داشت. بالا رفتن فعلی محبوبیت پوتین واقعیت است. این نتیجه روند پیوستن کریمه به روسیه است که تا به حال پایان نیافته است. آخرین اوج گیری محبوبیت رئیس جمهور در رابطه با سوریه بوده است. مردم به ما می گویند وقتی موشک های ما از رزمناو ها شلیک شدند، قدرت ارتش ما را دیدند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала