افزایش محبوبیت ولادیمیر پوتین پس از اتخاذ سیاست های جدید وی در سوریه و جهان

© Sputnik / Host photo agency/Alexey Kudenkoافزایش محبوبیت ولادیمیر پوتین پس از اتخاذ سیاست های جدید وی در سوریه و جهان
افزایش محبوبیت ولادیمیر پوتین پس از اتخاذ سیاست های جدید وی در سوریه و جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش رویترز و به نقل از خبرگزاری فارس، نظرسنجی های جدید در روسیه از افزایش بی سابقه میزان محبوبیت «ولادیمیر پوتین» در میان مردم کشور روسیه پس از اتخاذ رویکرد جدید وی در خاورمیانه و سوریه حکایت دارد.

با انجام نظرسنجی که توسط موسسه تحقیقاتی-نظرسنجی دولتی «VTsIOM» روسیه پس از اتخاذ تصمیم بی سابقه پوتین برای انجام حملات هوایی در سوریه علیه نیروهای داعش و پشتیبانی از ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم به درخواست «بشار اسد» همتای سوری وی انجام شده است، میزان محبوبیت رئیس جمهوری روسیه در ماه اکتبر به 89.9 درصد اعلام نمود. پیش از این میزان محبوبیت وی در ماه ژوئن 89.1 درصد گزارش بود و در ماه ژانویه سال 2012 میلادی میزان محبوبیت پوتین، 58.8 درصد بود.
این مرکز تحقیقاتی در بیانیه ای اعلام کرد: «دلیل چنین رکورد بالای محبوبیتی برای رئیس جمهور روسیه بدون شک به اتفاقات اخیر در سوریه و انجام حملات هوایی این کشور علیه مواضع گروه های تروریستی در داخل سوریه مرتبط است.»
در ادامه این بیانیه آمده است: «میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین که تا سال 2018 بر مسند ریاست جمهوری روسیه خواهد بود، بیش از یک سال و نیم است که بالای 80 درصد بوده است و این یک رکورد تاریخی است».
این نظرسنجی میان یکهزار و 600 نفر از مجموع 130 بخش مختلف روسیه از تاریخ 17 تا 18 اکتبر انجام شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала