گزارش و تحلیل

ایران چهارمین کشور موشکی جهان

© AP Photo / Iranian Defense Ministryموشک ایرانی
موشک ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایش فیلم ویدئویی - یک گام چهره ساز است.

تونل های زیرزمینی روشن و عریض که  به دور دست ها کشیده شده اند…  سامانه با ابهت دفاع ضد موشکی در این تونل مستقر شده است… پرسنل  در وضعیت آماده باش تا هر لحظه موشک ها به دستور فرمانده در وضعیت پرتاب قرار بگیرند…  سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با افتخار از سایت تسلیحات موشکی بازدید کرده و با اطمینان خاطر رضایت خود را از وضعیت پایگاههای مختلف پدافند موشکی ایران اعلام نمود. کلیپ ویدئویی  که چندی پیش در اینترنت منتشر شد واقعا بیننده را تحت تاثیر قرار می دهند.  احتمالا  فرماندهان  نیروهای مسلح آمریکا و ناتو  نیز جزء همین دسته باشند، تا جایی که این موضوع را پنهان نمی دارند که آزمایش  اجزاء سامانه  موشکی پدافند هوایی در اروپا در روزهای آینده در رابطه با خطر احتمالی ایران انجام می شود.

 بهر حال جمهوری اسلامی ایران  قصد ندارد  دست به عملیات تهاجمی نظامی بزند.  تسلیحات معرفی شده وسیله دفاع از مرزهای خود است.

  رضا مقدسی کارشناس سیاسی و مدیرعامل سابق خبرگزاری 'مهر' در مصاحبه با  مارینا الشعلان خبرنگار  « سپوتنیک پرشین»  در این خصوص به بحث و بررسی نشست:

اکنون کل جهان  از پتانسیل  نظامی ایران باخبر شده است.  نمایش فیلم ویدئویی در باره قرارگاه زیر زمینی  — یک گام چهره ساز است.

 به گفته رضا مقدسی هم صحبت  « سپوتنیک پرشین»، اکنون سیمای ایران در چشم جامعه جهانی به عنوان  کشوری  خودکفا،  مستقل  و  در حال رشد که قادر است  در مقابل هر  نوع دشمنی ایستادگی کند مورد تأیید قرار گرفت:

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала