امکان جدایی علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر امکان جدایی علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال
امکان جدایی علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید ادامه همکاری‌اش با این فدراسیون پس از انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی در آبان ماه مشخص می‌شود.

این اظهارات اسدی حکایت از آن دارد که امکان جدایی او از فوتبال در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.
گروه ورزشی بهار نیوز خبر داد: علیرضا اسدی با اشاره به موضوع استعفای سرمربی تیم ملی امید پس از قهرمانی در رقابت‌های زیر 23 سال غرب آسیا و نیز اینکه گفته می‌شود این اتفاق شوکی به تیم امید قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک است اظهار کرد: چرا در این زمینه می‌گوییم شوکی بزرگ اتفاق افتاده و واقعه اسفباری رخ داده است؟ خاکپور مسئله‌ای دارد که قرار است آن را به زودی مطرح کند. وی ادامه داد: از تیم ملی امید و زحماتی که خاکپور کشیده تشکر می‌کنم. آن‌ها یک قهرمانی ارزشمند را به دست آوردند و پس از آن سرمربی تیم ملی از سمت خود استعفا داده که قرار است در این رابطه جلسه‌ای برگزار شود و خاکپور مواردی را که قرار است مطرح کند.
فدراسیون یا توان حل کردن مشکل خاکپور را دارد یا خیر!
اسدی با بیان اینکه قرار است مسئله خاکپور در فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد گفت: یا فدراسیون می‌تواند مشکل خاکپور را حل کند یا خیر. بنابراین دو راه بیشتر پیش رو نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: باید طرفین مستقیم این قضیه رو درروی یکدیگر بنشینند و حرف‌هایشان را بزنند. هیچ جای دنیا مانند ایران نیست که فقط واسطه‌ها صحبت کنند. باید طرفین مستقیم یک قضیه که در اصلاح یا تخریب ماجرا نقش دارند، صحبت کنند.
مخالف حضور مربی خارجی در تیم امید هستیم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به اینکه اگر همکاری فدراسیون فوتبال با خاکپور قطع شود، تصمیم بعدی در رابطه با سرمربی تیم ملی چیست اظهار کرد: اگر با خاکپور به تفاهم نرسیم، قطعا دو راه پیش رویمان خواهد بود اینکه از مربی داخلی استفاده کنیم یا به دنبال مربی خارجی برویم. من شخصا علاقه‌مند به حضور مربی خارجی در تیم امید نیستم چرا که در حال حاضر این اتفاق به صلاح فوتبال نیست.
وی ادامه داد: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده و در انتظار شنیدن صحبت‌های خاکپور هستیم. اگر ببینیم که قرار نیست کار خود را با خاکپور ادامه دهیم به دنبال مربی داخلی دیگری خواهیم رفت.

حضورم در فدراسیون پزشکی ورزشی یا فدراسیون فوتبال مشخص نیست.
اسدی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر کاندیداتوری‌اش برای تصدی ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی و وضعیت ادامه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال به عنوان دبیرکل، گفت: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی را انجام نداده‌ام. تنها در انتخابات شرکت کرده‌ام و پس از برگزاری آن در آبان‌ماه سال جاری تصمیم نهایی را اتخاذ خواهم کرد. قصد دارم جایی باشم که بتوانم مفید واقع شوم و هنوز مشخص نیست که چه تصمیمی خواهم گرفت. در هر حال حضورم در هر دو سمت امکان‌پذیر نیست و قطعا یکی از این دو را برمی‌گزینم، بنابراین همه چیز به انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی بستگی دارد.
کفاشیان باید اعضای جدید کمیته اخلاق را معرفی کند.
وی در ادامه با اشاره به سرنوشت اعضای جدید کمیته اخلاق پس از استعفای دسته‌ جمعی اعضای قبلی بیان کرد: برای انتخاب اعضای جدید کمیته اخلاق ریاست فدراسیون در حال رایزنی است و باید در این زمینه اعضا را به هیات رییسه معرفی کند تا پس از آن تکلیف این کمیته نیز مشخص شود.ش

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала