هواپیماهای روسیه توپخانه راکتی شبه نظامیان در سوریه را منهدم کردند

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovهواپیماهای روسیه توپخانه راکتی شبه نظامیان در سوریه را منهدم کردند
هواپیماهای روسیه توپخانه راکتی  شبه نظامیان در سوریه را منهدم کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی روسیه موضع توپخانه موشکی شبه نظامیان در اطراف شهر جیس الشغور در استان ادلب سوریه را منهدم کرد.

سرتیپ ایگور کوناشنکوف سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این مطلب به خبرنگاران خاطرنشان ساخت بر اثر این بمباران که توسط هواپیماهای سوخو ـ 24 ام انجام شد، تجهیزات و مهمات شبه نظامیان نابود شد.
سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه افزود علاوه بر این پهپاد های روسی موضع توپخانه شبه نظامیان در ناحیه جبل قبه در استان ادلب را کشف کرده و صبح امروز جنگنده های سوخو ـ 25 سه توپ و انبار مهمات شبه نظامیان در این منطقه را منهدم ساختند.
یادآور می شود هواپیماهای نیروی هوایی روسیه در سوریه طی سه شبانه روز دهها باز پرواز کرده و دهها موضع متعلق به گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) را بمباران نموده اند.

روسیه از روز چهارشنبه حملات هوایی دقیق خود را به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده است. به گزارش وزارت دفاع روسیه هواپیماهای روسی طی دو روز ده هدف از جمله کارخانه تولید موارد منفجره، مرکز فرماندهی و انبار مهمات تروریست ها را بمباران کرده اند. اهداف بر اساس داده های سرویس های اطلاعاتی روسیه و سوریه از جمله از طریق شناسایی هوایی انتخاب می شوند.
ریاض حداد، سفیر سوریه در روسیه تائید کرد که حملات هوایی فقط علیه گروه های مسلح تروریستی صورت می گیرد و هدف آنها معارضان یا افراد غیر نظامی نیست. به گفته آقای حداد، ارتش سوریه درباره مختصات محل های استقرار تروریست ها، اطلاعات دقیق در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала