ضربات جنگنده های روسی به حمص: اهالی بی پناه آسیب ندیدند

© Sputnik / Dmitriy VinogradovРоссийский летчик перед полетом у своего самолета в Сирии
Российский летчик перед полетом у своего самолета в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده های روسیه به حومه شمالی حمص ضربات اول خود را وارد کرده که دسته های بزرگ گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصرة در آنجا متمرکز شدند.

خبرنگار آر تی  به یکی از مواضع واقع در خط مقدم جبهه در ناحیه تلبس رفته که در نزدیکی محل تمرکز شبه نظامیان جبهه نصره قرار دارد. جت های روسی شب و روز به آن‌ جا ها ضربه وارد کرده بودند.

هواپیما های نیروی هوافضای روسیه به آماج های داعش در مشجر جنوبی و تلبس ضربه وارد می کنند. منابع نظامی سوریه تأیید کردند که اکنون در این قصبات اهالی غیر نظامی بسر نمی برند و فقط انبار های مهمات و محل های فرماندهی در آنجا واقع بوده و تروریست های مسلح متمرکز شده و یا خطوط تدارکات از آن جا ها می گزرد

در آنجا عملیات اکتشاف هوایی انجام شده و در همکاری با یگان های دولتی زمینی سوریه مختصات دقیق آماج ها تعیین شده و هدف‌ها مشخص گردیده و هواپیما ها به آن‌ها ضربه وارد کردند.

بهترین جنگنده های نیروهای هوایی روسیه برای حمله به داعش - اسپوتنیک ایران
بهترین جنگنده های نیروهای هوایی روسیه برای حمله به داعش

برخی خانواده‌هایی که قبلاً ساکن  بخش جنوبی حمص بودند به  آر تی گفتند که هنگامی که بحران شروع شد آن‌ها از خانه‌های خود فرار کردند. یکی از سوری ها چنین تعریف کرد:

«در رستن  غیر از شبه نظامیانی از جبهه نصره و داعش کسی باقی نمانده است. هیچ‌کس به جز تروریست ها. همه ساکنان محلی که با شبه نظامیان ارتباط نداشتند رفتند".

یک ساکن محلی اضافه کرد: «ما خوب می‌دانیم که هیچ‌کس غیر از شبه نظامیان جبهه نصره و داعش و دیگر تشکیلات مسلح، آسیب ندیده».

ناظران می‌گویند که نظامیان روسی خواهند توانست گروه‌های تروریستی افراطی در سوریه را محاصره، منزوی و سرکوب کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала