پسکوف: اخبار نادرست زیادی درباره عملیات نظامی روسیه در سوریه منتشر می شود

© Sputnik / Host photo agency/Alexei Danichevپسکوف: اخبار نادرست زیادی درباره عملیات نظامی روسیه در سوریه منتشر می شود
پسکوف: اخبار نادرست زیادی درباره عملیات نظامی روسیه در سوریه منتشر می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دمیتر پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه به دقت بسیار زیاد نسبت به اخبار مربوط به عملیات نیروی هوایی روسیه در سوریه فراخواند چون به گفته وی در این اخبار منتشره در خارج تحریفات بسیار زیادی وجود دارد.

پسکوف ضمن اعلام این مطلب گفت:" به این دلیل اکنون باید مکانیزم های هماهنگی خبری را که رئیس جمهور روسیه بارها از آن سخن گفته، پیدا کرد. این مکانیزم ها عمل می کنند. نباید قربانی این اخبار تحریف شده گردید".
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه در پاسخ به درخواست تفسیر خبر منتشره در رسانه ها درباره سخنان گویا ایراد شده از سوی عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل درباره نگرانی ریاض به خاطر عملیات روسیه در سوریه خاطرنشان کرد فعلا رسانه ها متن دقیق سخنان وی را منتشر نکرده اند و به این دلیل هنوز برای تفسیر اظهارات نماینده دائم عربستان آمادگی ندارد.
پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره مدت عملیات روسیه در سوریه گفت:" می خواهم توجه شمارا به سخنان رئیس جمهور روسیه جلب کنم ـ طی مدت عملیات تهاجمی نیروهای مسلح سوریه. باید به خاطر داشت که این عملیات حمایت از نیروهای مسلح سوریه در مبارزه با داعش و دیگر گروه های افراط گرا است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала