برگزاری نشستی در مسکو به منظور ارائه گزارشی از عملیات مشترک کنترل قاچاق مواد مخدر

© Fotohost-agency /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری نشستی با حضور سفرا و دیپلماتهای مقیم روسیه در مسکو به منظور ارائه گزارشی از عملیات مشترک کنترل قاچاق مواد مخدر
برگزاری نشستی با حضور سفرا و دیپلماتهای مقیم روسیه در مسکو به منظور ارائه گزارشی از عملیات مشترک کنترل قاچاق مواد مخدر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، دیروز نشستی با حضور سفرا و ديپلماتهاي بيش از چهل كشور مقيم در سرويس فدرال کنترل مواد مخدر روسیه برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست ارائه اطلاعات درخصوص اجرای عملیات مشترک از سوی سه کشور اسپانیا- روسیه و چین به منظور کنترل قاچاق مواد مخدر بود.

ايوانف رييس سرويس فدرال كنترل مواد مخدر روسيه از كشف باند بزرگ فراملي كه در ٤٧ كشور نسبت به توزيع و انتقال عوايد قاچاق مواد مخدر از طريق اينترنت اقدام مي كردند خبر داد.
وي گفت هزاران نفر از گردانندگان اين باند توسط روسيه شناسايي شدند و تاکید کرد که بيش از هزار تن از اين افراد در كشور آمريكا حضور دارند.
دو سايت اصلي اين باند در كشور هلند راه اندازي و به صورت پنهاني عمليات توزيع مواد مخدر را طي برنامه اي هوشمند و كاملا محرمانه كنترل مي كردند.
در اين نشست ١٦ تن از سفراي مقيم روسيه حضور داشتند. شايان ذكر است نام كشورمان در فهرست اين باند ذكر نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала