پاکت های 500 گرمی نمک اولین سری نمک های تولیدی « زنیت» است. پاکت ها با عکس بازیگران تیم سنت پطربورگ — آکسِل ویتسِل، خالک، ایگور اسمولنیکوف، هاوی گارسیا، یوری دولگین ، ویکتور فیض الین و دانیا — تزیین شده اند.
پاکت های نمک « زنیت» در فروشگاه های زنجیره ای « پِرِکِرستوک»، « لوکوشکو» « ورنی» و کارخانه تولید گوشت ولیکولوکسی» به فروش می رود.
اولین ادویه فوتبالی « آبی — سفید — لاجوردی» در تاریخ فوتبال در همکاری با شرکت « نمک پطربورگ» تولید شد.
مطابق با داده های شرکت تولیدی، نمک نوع « اکسترا» که توی پاکت های جدید پر شده است به دلیل رنگ سفید خود از دیگر نمک ها متمایز است. این نمک بر طبق فناوری خاصی جهت حفظ حداکثر فایده کریستال ها تولید شده است. نمک ها افزودنی های مختلفی دارند مثلا ید و غیره.
در بخش « مترو» بازاریابی شرکت « نمک پطربورگ» در این باره توضیح دادند: « تقریبا یکماه پیش عرضه چنین نمکی به فکر ما رسید. از بازیگران مشهور فوتبال استفاده کردیم که همه حتی کسانی که هواداران فوتبال نیستند با نام آنها آشنا هستند. نمک مارک « زنیت» ممکن است کمی گرانتر از نمک در پاکت های معمولی باشد- فروشنده قیمت آن را تعیین می کند. بهر حال قیمت یک قوطی نمک 500 گرمی حدود 40 روبل خواهد بود. قیمت چنین قوطی نمک 30 کوپک گرانتر از نمک معمولی است.
اکنون تولیدکننده در حال طراحی برنامه دیگری برای خریداران است. یکی از آنها توپ با امضای بازیکنان، بلیط های شرکت در مسابقات فوتبال است. همچنین به عنوان جایزه، ذخیره یکسال نمک عنوان می شود. با فروش نمک « زنیت» در فروشگاه ها، پیشنهاداتی از طرف باشگاه دوستداران فوتبال دریافت کرده است. هواداران فوتبال با ابراز عقیده خود در باره انتخاب نمک به عنوان کالای تبلیغاتی ایده های خود در باره دیگر کالا ها را با ریاست « زنیت» درمیان گذاشتند.
حالا طرفداران «زنیت » پس از نمک در انتظار خردل و سس گوجه، نمک حمام و شامپو « آبی — سفید لاجوردی» هستند. یکی دیگر از پیشنهادات با رنگ های رسمی باشگاه « زنیت» شیر شکلاتی بود. اما بیشترین « لایک» را تولید داروی « والیدول» در بسته های « زنیتی» دریافت کرد، زیرا دراین اواخر این کالا برای هواداران لازم تر از مکمل های غذایی است.