اتهام کمرون به فسق

© AFP 2023 / Justin Tallisدیوید کامرون
دیوید کامرون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر انگلیس یک آدم معتاد و قلدر معرفی شد .

رسانه های بریتانیایی به انتشار  افشاگری های جنجالی  در رابطه با دیوید کمرون نخست وزیر انگلیس  ادامه می دهند. روزنامه «دیلی میل»  مقاله ای با عنوان  « انتقام! مواد مخدر، هرزگی  و کتابی که تمام  حقایق در باره دیوی را آشکار می سازد» منتشر کرده است.

 منظور کتابی است به نام « Call Me Dave». لرد  مایکل اشکروفت، آشنای قدیمی  کمرون و  معاون سابق  رئیس  جزب محافظه کار بریتانیاست.  در سالهای جوانی آنها دوست یکدیگر  بودند و بعد اشکروفت پول زیادی  خرج حزب  محافظه کار کرد.  کمرون در عوض  سمت بالایی در  دولت را به وی وعده داد.  اما به گفته اشکروفت، کمرون به قول خود وفا نکرد.  کتابی که در آن نخست وزیر انگلیس  یک آدم معتاد و  قلدر نشان داده می شود  نوعی انتقام  از  طرف اشکروفت است.

در این کتاب  صدها مصاحبه با  دوستان و رقبای  کمرون  آورده شده است و روزنامه «  دیلی میل»  حق چاپ  قطعاتی از  آنها را دریافت کرده است.

به گفته نویسنده در  زمان تحصیل در  دانشگاه آکسفورد ، کمرون به گروهی از دانشجویان پیوست  که « گیاهان مخدر»  استعمال می کردند.  دیرتر  نخست وزیر آینده به کوکائین رو آورد  و وقتی به ریاست حزب محافظه کار منصوب شد  از تاجرانی  کمک های خیریه دریافت می کرد که از پرداخت  مالیات خودداری می ورزیدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала