مخالفت همسر فوتبالیست زن ایرانی با حضور وی در مسابقات قهرمانی آسیا

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر مخالفت همسر فوتبالیست زن ایرانی با حضور وی در مسابقات قهرمانی آسیا
مخالفت همسر فوتبالیست زن ایرانی با حضور وی در مسابقات قهرمانی آسیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیلوفر اردلان، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران که به عنوان "خانم گل" شناخته می شود، به دلیل مخالفت همسرش حضور در مسابقات جام ملت های آسیا را از دست داد.

به گزارش رسانه های ایرانی و جهانی، این زن فوتبالیست به همراه تیم ملی بانوان ایران به مالزی محل برگزاری جام ملت های آسیا سفر نکرده چرا که شوهرش مهدی توتونچی اجازه نداد او از کشور خارج شود. بر اساس قوانین ایران اردلان برای سفر خارجی نیاز به اجازه رسمی شوهرش داشت که وی این اجازه را نداد.
اولین سال تحصیلی پسر هفت ساله اردلان که 23 سپتامبر آغاز می شود، دلیل مخالفت همسرش با حضور در مسابقات مالزی اعلام شده است.
مسابقات جام ملت های آسیا در روزهای 21 تا 26 ماه سپتامبر در مالزی برگزار می شود.
اردولان در این باره گفت: "من از طریق انجمن حقوق زنان پیگیر این موضوع خواهم بود. من برای تفریح خارج از ایران نمی روم. هدف من اعتلای پرچم و کشورم است".
نیلوفر اردلان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال و فوتبال بانوان ایران شناخته می شود. او خبر این اتفاق را در اینستاگرامش نیز منتشر کرده و تعداد زیادی به این اتفاق واکنش نشان ادادند.
با این حال گزارش می شود پادرمیانی بسیاری از اهالی فوتبال و فوتبال نتوانسته مشکل اردلان را حل کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала