ترامپ: در صورت رئیس جمهورشدن روابط خوبی با پوتین برقرار خواهم کرد

© REUTERS / Brendan McDermidترامپ: در صورت رئیس جمهورشدن روابط خوبی با پوتین برقرار خواهم کرد
ترامپ: در صورت رئیس جمهورشدن روابط خوبی با پوتین برقرار خواهم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، میلیاردر معروف و نامزد ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورت انتخاب به این سمت روابط خوبی با پوتین برقرار خواهد کرد.

ترامپ در جریان مناظره جمهوری خواهان در کالیفرنیا که از شبکه تلویزیونی "سی ان ان" پخش شد، گفت:" پوتین مطلقا به اوباما احترام نمی گذارد اما من با با پوتین گفتگو کرده و روابط خوبی با وی برقرار خواهم کرد. شاید من اشتباه کنم و در اینصورت از راه دیگر حرکت خواهم کرد اما من با بسیاری از رهبران جهان که اکنون روابط خوبی با آنها نداریم، روابط خوبی برقرارخواهم کرد. اکنون ما با چین ، مقامات مکزیک و با هیچکس روابط خوبی نداریم".
ترامپ همچنین ضمن صحبت درباره اوضاع سوریه که صحنه نبرد بین نیروهای دولتی و گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) است، گفت:" در سوریه بی نظمی کامل حکمفرما است. ما با داعش می جنگیم و داعش با سوریه می جنگد. چرا ما با داعش می جنگیم. بگذار با یکدیگر بجنگند و انچه باقی بماند به ما برسد".
میلیاردر معروف آمریکایی گفت:" من اوضاع سوریه ، اوکراین و تمام دیگر مسائل را با پوتین مورد بحث قرار خواهم دادو مسائلی که اکنون با روسیه و بسیاری از دیگر کشور ها وجود دارند، دیگر وجود نخواهند داشت".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала