سرویس خبری متحده

© Photo / Robert Scobleنماد شرکت گوگل
نماد شرکت گوگل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرویس خبری می تواند برای « گوگل» در رقابت با « فیس بوک» مفید باشد .

شرکت  « گوگل» و « تویتر»  تلاش های خود  برای تأسیس  سرویس خبری، متحد می کنند.

این سرویس «  مقالات فوری» Instant Articles   نامیده می شود. با کمک آن  ناشران می توانند  مقالات خود را  به تلفن های همراهی منتقل کنند  که از خدمات  دو شرکت اینترنتی استفاده می کنند.  قرار است « تست» این  سرویس در پاییز با شرکت  گروه کوچکی از  ناشران انجام شود.

انتظار می رود که این سرویس رقیبی برای  سرویس مشابه در حال راه اندازی  « فیس بوک، اپل و اسنپ چات» باشد.

مهمترین وجه تمایز آن  کاربرد  کدهای باز اولیه خواهد بود  که « گوگل و تویتر»  امیدوارند با کمک آنها بتوانند باعث جلب توجه  شرکتهای  بزرگ به این سرویس شوند.

بدین ترتیب، Re/Code متذکر می شود  که تأسیس  سرویس جدید  می تواند برای « گوگل»  برای  جنگ رقابتی با  شبکه های اجتماعی « فیس بوک» مفید باشد  که کاربران را بسوی خود می کشاند  و باعث کاهش درآمد  طراحان  سیستم های جستجوی معروف می شود. واقعیت  کار مشترک با  « تویتر»  اشاره ای به آن است که شرکت  « گوگل» قصد دارد  شبکه «میکرو بلوگ»  ها را خریداری کند ، اما این  نکته  به معنای آن نیست که این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала