اسپوتنیک یکی از حامیان اطلاعاتی بین المللی از همایش اقتصادی شرقی شد

© Sputnik / Alexandr Kryazhevاسپوتنیک یکی از حامیان اطلاعاتی بین المللی از همایش اقتصادی شرقی شد
اسپوتنیک یکی از حامیان اطلاعاتی بین المللی از همایش اقتصادی شرقی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری بین المللی و رادیو "اسپوتنیک" حامی اطلاعاتی بین المللی از اولین همایش اقتصادی شرقی شد. همایش اقتصادی شرقی در شهر ولادی وستک در روز 3 سپتامبر افتتاح می شود.

رادیوی "اسپوتنیک" به عنوان یک حامی بین المللی از تمام حوادث این همایش به 5 زبان و در 5 فرمت مختلف گزارش دهی خواهد کرد. مطالب در مورد همایش به زبان انگلیسی، ژاپنی، کره ای، چینی و روسی منتشر خواهد شد. در این همایش اقتصادی شرقی در شهر ولادی وستک بیش از 30 خبرنگار و خبرنگاران عکاسی رادیوی اسپوتنیک کار خواهند کرد. اخبار و مطابل در بخش های خبری سایت ها و منتشر و در رادیوی اسپوتنیک پخش خواهد شد. مخاطبان و مشترکین اسپوتنیک همچنین می توانند گزارش های عملیاتی را در قالب چند رسانه ای و تصوایر دریافت کنند.
علاوه بر گزارش های عملیاتی در سایت های اسپوتنیک مراسم افتتاحیه همایش در 5 زبان رسمی روسی، انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره ای به طور مستقیم و زنده پخش می شود. زمان آغاز پخش زنده روز 3 سپتامبر ساعت 10:30 (به وقت شهر ولادی وستک) یعنی روز 4 سپتامبر ساعت 03:30 (به وقت مسکو) می باشد. مشترکین آنلاین در شبکه های اجتماعی می توانند از حوادث این همایش پیگیری نمایند. اخبار و تصاویر در زمان واقعی در صفحه رسمی رادیوی "اسپوتنیک" در فیس بوک، توییتر، ویبو به تمام زبانهای رسمی این همایش منتشر خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала