داعشی ها با بولدزرصومعه شهر القریتین سوریه را ویران کردند

© Source: Syrian Observatory for Human Rightsداعشی ها با بولدزرصومعه شهر القریتین سوریه را ویران کردند
داعشی ها با بولدزرصومعه شهر القریتین سوریه را ویران کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) صومعه مسیحیان در شهر القریتین استان حمص سوریه را ویران کردند.

به گزارش خبرگزاری "رویترز" با استناد به دیده بان حقوق بشر سوریه، داعشی ها برای ویران کردن صومعه در شهر القریتین که در اوایل اوت آنرا به اشغال خود در آوردند، از چند بولدزر استفاده کردند. این شهر در کنار جاده ای قرار دارد که شهر تدمر (پالمیرا) را به شهر قلمون واقع در مرز سوریه و لبنان پیوند می دهد.
داعشی ها پس از تصرف قلمون 230 نفر از جمله چند خانواده مسیحی را اسیر کردند. به گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، دیرتر تعدادی از اسیران آزاد شده و 110 نفر از آنها به استان رقه اعزام شدند که مرکز آن تکیه گاه داعشی ها در سوریه است.

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
 داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد. داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان، مسلمانان مخالف خود و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала