افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس ایدز در بین داعشی ها

© AP Photoافزایش تعداد افراد آلوده به ویروس ایدز در بین داعشی ها
افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس ایدز در بین داعشی ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستکم 16نفر از شبه نظامیان عضو گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) در شهر میادین ، واقع در شرق سوریه به ویروس بیماری ایدز(اچ آی وی) آلوده هستند.

به گزارش خبرگزاری مستقل سوریARA News ، این داعشی ها آلوده به ویروس بیماری ایدز در بخش قرنطینه بیمارستان محلی بستری شده اند.
به گزارش روزنامه بریتانیایی"دیلی میلگ با استناد به یک منبع محلی، سرکردگان داعش، شبه نظامیان آلوده به ویروس بیماری ایدز را مجبور می کنند در عملیات انتحاری شرکت کنند.
موارد ابتدای داعشی ها به بیماری ایدز زیاد است چون بسیاری از آنها معتاد به مداد مخدر و یا جنایتکاران با سابقه هستند. این بیماری به سرعت شیوع پیدا می کند چون چند همسری و استفاده از کنیزهای جنسی در اراضی تحت کنترل داهش رواج زیادی دارد.

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است
 داعش پس از آنکه اراضی پهناوری را در شمال و شرق سوریه و شمال و غرب عراق به تصرف خود در آورد، روز 29 ژوئن سال گذشته تشکیل خلافت اسلامی در این نواحی به رهبری سرکرده خود را اعلام کرد. این گروه وحشی و بیرحم که در حال گسترش فعالیت خود در دیگر کشور ها بویژه لیبی، مصر ، افغانستان، یمن، تونس و نیجریه بوده و در دیگر نقاط جهان از جمله کشور های اروپایی عملیات تروریستی اجرا می کند، یکی از بزرگترین معضلات فعلی در دنیا می باشد.
داعش بطور منظم "کافران" (مسیحیان، خبرنگاران، خارجیان، مسلمانان مخالف خود و نظامیان) را به اشکال ددمنشانه اعدام کرده و ویدئوهای آنرا در اینترنت منتشر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала