پرواز سگ و گربه

© Fotolia / Robyn Beckهواپیماهای شرکت هواپیمایی « امریکن ایرلاینز»
هواپیماهای شرکت هواپیمایی « امریکن ایرلاینز» - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرویس جدید « درجه سگی» نام دارد .

به  گزارش «  دیلی میل» شرکت هواپیمایی « امریکن ایرلاینز»  خدمات جدیدی را  به  مشتریان خود  پیشنهاد  می کند.  از این به بعد آنها می توانند جانوران خانگی  را همراه  خود داخل هواپیما ببرند و آنها را در جایگاه ویژه  روبروی خود بگذارند.  این سرویس «  درجه سگی»  نام دارد  و فعلا فقط برای  مسافران  درجه یک  قابل دسترسی است.

یکی از نمایندگان شرکت هواپیمایی « امریکن ایرلاینز»  گفت: «  ما بخش درجه یک را برای  پذیرایی از جانوران خانگی تغییر دادیم.  بدین ترتیب مسافران درجه یک می توانند  براحتی با سگ و گربه خود سفر کنند».

وی گفت که بمرور زمان  این ایده در همه جا مد خواهد شد.  قیمت این سرویس 125 دلار است.  همزمان با خرید بلیط باید جای حیوان هم  خریده شود. برای خرید بلیط  گواهی دامپزشک ضروری خواهد بود.  فعلا این خدمات در اختیار مسافرانی گذاشته می شود که از  سان فرانسیسکو و یا لس آنجلس به نیویورک پرواز می کنند.

در زمان حاضر، « درجه سگی»  فقط برای جانوران  کوچک در نظر گرفته شده است.  به گفته  سخنگوی شرکت هواپیمایی ، بزودی   جانوران  اهلی  بهر اندازه ای می توانند  با بلیط های درجه یک پرواز کنند.  این سرویس را  به افتخار  هیلتون  مشهور « کابین  پریس  هیلتون» نامیدند  که  اغلب با  سگ های خود پرواز می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала