دعوت وزیرمنابع طبیعی روسیه از پاملا آندرسون برای سفر به روسیه

© AP Photo / J. Pat Carterنامه پاملا آندرسن به ولادیمیر پوتین
نامه پاملا آندرسن به ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی دونسکوی، وزیر منابع طبیعی و محیط زیست روسیه دستور داد که دعوت نامه رسمی از پاملا آندرسن برای سفر به روسیه و شرکت در همایش اقتصادی ولادی وستوک تهیه و به وی ارسال شود.

این همایش قرار است در ماه سپتامبر امسال در شهر ولادی وستوک واقع در خاور دور روسیه برگزار شود.
دونسکوی در گفتگو با روزنامه "ایزوستیا" با اعلام این خبر تصریح کرد که امیدوار است در دیدار با آندرسن، مساله حفظ جان نهنگ ها و دفاع از خرس های سفید از جمله در کانادا را مورد بحث قرار دهد.
پیشتر وی در صفحه خود در فیس بوک نوشته بود که فعالیت شخصیت های معروف جهان در این زمینه بر آگاهی و حساسیت افکار عمومی نسبت به مسائل زیست محیطی می افزاید و به حل این مسائل کمک می نماید.

دعوت وزیرمنابع طبیعی روسیه از پاملا آندرسون برای سفر به روسیه - اسپوتنیک ایران
دعوت وزیرمنابع طبیعی روسیه از پاملا آندرسون برای سفر به روسیه
 پاملا آندرسن، بازیگر و تهیه کننده کانادایی تبار آمریکایی که به عنوان فعال حقوق حیوانات نیز مشهور است، در ماه ژوئیه با انتشار نامه سرگشاده ای در سایت سازمان غیر انتفاعیSea Shepherd Conservation Society از ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه درخواست کرده بود تا از عبور کشتی حامل 1700 تن گوشت نهنگ به نام Winter Bay که در حال حرکت از ایسلند به سوی ژاپن بود، جلوگیری کند. والری فیودوروف، معاون وزیر منابع طبیعی و محیط زیست روسیه در واکنش به این نامه اظهار داشت که روسیه به کنوانسیون سازمان ملل در باره حقوق دریاها و آزادی کشتیرانی پایبند است و دلائل حقوقی برای اجرای این درخواست ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала