داعش لیست قیمت بردگان جنسی را تهیه کرده است

© Adel HanaA woman supporting Islamic Jihad
A woman supporting Islamic Jihad - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته خانم "زینب بانگورا" نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور تجاوزات جنسی هنگام اختلافات، در اراضی زیر کنترل "دولت اسلامی" - داعش لیست قیمت زنان و کودکان به اسارت در آمده تهیه شده است.

خانم بانگورا تعریف کرده که هنگام سفرش به عراق یک کپیه جزوه داعش به دست وی افتاده که در آن در میان دیگر مطالب قیمت های کودکان برده وجود داشت. برخی شک دارند که آن جزوه اصیل بود ولی خانم بانگورا می گوید که آن سند واقعی بوده و منعکس کننده معاملات حقیقی بود

خانم بانگورا در مصاحبه هفته گدشته گفت: "دختران را مانند بشکه های نفت می فروشند. یک دختر ممکن است 5- 6 بار به افراد متفاوتی فروخته شود. نرخ دختران و پسران تا 9 ساله 165 دلار و دختران نوجوان 124 دلار و زنان بالاتر از 20 سال از این هم پایینتر است. ابتدا سران داعش برای خود بردگان می گیرند و بقیه را به فروش می گذارند و افراد پولدار می توانند آنها را بابت چند هزار دلار خریداری کنند. شبه نظامیان داعش می توانند بردگان باقی مانده را مطابق نرخ موجود در لیست برای خود تهیه کنند".

«کشور اسلامی» ( داعش) - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
گروه «دولت اسلامی» ( داعش) یکی از خطرات عمده برای جهان است

خانم زینب بانگورا قبلا هم به محض بازگشت از سفر به خاور نزدیک به  این جنبه زندگی رایج در داعش اشاره کرده بود و چنین تعریف نمود: "یک فرد جوان می خواهد سیگار بکشد ولی پول خرید یگ قوطی سیگار را ندارد. او صاحب یک زن برده است و وی را به فرد دیگری می فروشد و بابت پول دریافتی یک قوطی سیگار را می خرد. اینطور است. نرخ یک زن برده یک قوطی سیگار است. در خاک داعش ازدواج های اجباری با قیام کنندگان و بردگی جنسی شکوفان است و زورگویی جنسی روز بروز بیشتر به حربه جنگ تبدیل می شود.

داعش جنایات خود را کتمان نمی کند بر عکس آنها را به نمایش می گذارد. در اینترنت ویدیو های حاوی اعدام ها و تخریب آثار تاریخی بار ها منتشر  شده است. به عقیده خانم "کری کروفورد" از دانشگاه "جیمز مدیسون" در  شهر هاریسون بورگ ایالت ویرجینیای آمریکا، گروه تروریستی داعش با پخش  داده ها در باره جنایات خود می خواهد روابط داخلی خود را مستحکم تر کرده و در میان ساکنان وحشت بپاشد. این دانشمند آمریکایی گفت: "اگر شما یا افراد گروهتان  مرتکب چیز های ممنوعه می شوید شما روابط داخلی این گروه را تحکیم می کنید. بعلاوه تجاوز های جنسی در واقع  جو  ترس و وحشت  بوجود می آورند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала