پیشتازی ترامپ در میان نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

© Sputnik / Aleksej Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پیشتازی ترامپ در میان نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
پیشتازی ترامپ در میان نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد دونالد ترامپ تاجر و میلیاردر آمریکایی از رقبای جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا پیشتاز است.

بنا به نتایج این نظرسنجی که توسط شبکه تلویزیونی CNN و مرکز مطالعات و سنجش افکار عمومی ORC برگزار شده، محبوبیت دونالد ترامپ در میان رای دهندگان جمهوری خواه افزایش یافته است و وی هم اکنون 18 درصد از آرای آنها را در اختیار دارد.
جب بوش، فرماندار سابق فلوریدا با کسب 15 درصد آرا در جایگاه دوم نظرسنجی قرار دارد. اسکات واکر، فرماندار سابق ویسکانسین با کسب 10 درصد آرا در جایگاه سوم ایستاده است.

افزایش محبوبیت دونالد ترامپ در حالی بوده که وی چندی پیش اظهارات بسیار تندی را علیه جان مک کین سناتور باسابقه کنگره آمریکا به زبان آورد. وی گفت که سناتور مک کین را به دلیل اسارت پنج شاله اش در دوران جنگ ویتنام قهرمان نمی داند. این سخنان جار و جنجال زیادی به پا کرده اما به نوشته CNN به هیچ نحوه باعث کاهش محبوبیت ترامپ در میان رای دهندگان نشده است.
در نظرسنجی پیشین این میلیاردر آمریکایی 13 درصد آرا را به دست آورده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала